RemyNG Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Tenkte jeg skulle starte et lite prosjekt med og få i stand bilen min, kjøpte meg en skadet 320i til en fin liten sum en stund tilbake. noe fiks er det på den det som må fikses er lakkering av bagasjeluke(byttet) Ny høyre kanal(gjort) ny grillramme foran(gjort) rette opp pansret(gjort men gitt opp må ha nytt) lakke framskjermen.(gjort) Så blir det noe små styling til bilen. M sideskjørt(gjort) M3 speil DTM leppe foran lyktesenker.(gjort) er bare og komme med tips og råd er helt ny på dette. kommer litt flere bilder av den i løpet av morgen dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Blir sikkert bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 ja etter en lang tid med bilen og mye fram og tilbake har jeg nå fått fart på stumpen og klart og sette den halveis i stand. Fått lakkert diverse deler og fått det på, og fått tak i deler som mangler på bilen. Mer kommer når skatte pengene kommer da blir det flere deler. fått på grill ramma fått lakkert front fangeren og satt på leppa fått ordna meg annen bagasjeluke til bilen. og til slutt satt på svarte grill nyrer, øyelokk og splittere foran på fangern venter nå på sideskjørt, skreddersyd skinn interiør til bilen. så prøve og få tak i felger til bilen litt usikker på hvilken type felg som passer til inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 da er felger kjøpt inn og tok meg spontan kjøp av DVD spiller til bilen etter skatte pengene kom inn og da er også samtlige deler igjen bestilt til bilen Dekk 215/45-17 M-tech lister luftintak foran på fangern til bremsene effektbakpotte og små ting som mangler på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Se der ja, var jo absolutt en liten forskjell fra første bildet til siste . Ble stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 fin tralle da. snart ferdig min e36 320 i også lakkering til helga:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118554 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Fete baklys, kan ikke si at jeg har sett de så mange ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Godt å se folk fikser opp slitene BMW. Ble bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 da har delene kommet Supersport effekt bakpotte M-Tech liste rundt bilen sideskjørt og små ting montering blir imorgen:( da blir det polering og vask av bilen etter. blir på tvunget til og drikke idag så alt må stå på hold hehe. legger ut litt bilder i mens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 da var noe av delene montert, brukte hele dagen på og montere på bakpotta etter en god del rust og helvete fikk jeg endelig satt den på. Så måte den dekslet på nederste av bak fangern gjennomgå av vinkel slipern. Da er det ikke så mye igjen før lakkeringa av sideskjørtet og kanalen til uka. Legger opp noe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Se der ja Bare nytt panser nå så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Blir bra det der pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 ja om det blir nytt panser er jeg litt usikker på mulig jeg får retta den ut var ikke så ille dyp som jeg trodde. Men får se hva tiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 da har jeg fått montert diffusur på, tatt en god motorvask var litt mye olje rester og skitt etter topen ble bytta.Så har jeg fått lakkert kanalen etter den ble bytta. Ellers lite venter på lakk til sideskjørtene og dekka som kommer neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå