Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Legger ut for en eg jobber med ... Skade venstre forran ... Brukt sinnsykt me tid på bilen ... Bud over 20 tusen ...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Funker greit men går ikkj heilt reint på tomgang ,,, Justerings sak Står en en 2 L s Motor i bilen ,,,
wabby Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Er det mer LS i bilen, tannstag, instrumenter? Er irritert på en kamerat av meg som solgte en så og si rustfri orginal LS til Vrakpanten pga han ble avskiltet (skyldig eu).
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Er det mer LS i bilen, tannstag, instrumenter? Er irritert på en kamerat av meg som solgte en så og si rustfri orginal LS til Vrakpanten pga han ble avskiltet (skyldig eu). LS ? Siste typen instrument vertfall ,, har fleire instrument som kan følge med ,,,
wabby Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! OK ,, Når det gjelder instrumenta er eg veldig sikker på att det er den typen som står i bilen ,,, Tannstanga er eg meir usikker på ,,, Dette er begynt og bli sjeldne biler ja ....
bmwhans Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 legg den ut på opelmotorsport.com... kan godt gjøre det for deg?
Gjest Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS Kom også som Black Jack
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Har sett bilen på ekte, og kan konstantere att bilen er skikkelig igjennomført.. ny forskjerm for du hos : www.runehansenmotorsport.com
316 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden!
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 legg den ut på opelmotorsport.com... kan godt gjøre det for deg? Det kan du godt ,,, takker ,,
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden! Batteri plata forran er litt rusta ellers er bilen meget bra ,,, Legger ikkje en haug me arbeid i en rust haug ,,,
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 litt meir bilder opplyser om att interiøret ikkj står i bilen men dette følger seff med +++
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Var nok SR jeg tenkte på jeg. Fort gjort å blande litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå