Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Legger ut for en eg jobber med ... Skade venstre forran ... Brukt sinnsykt me tid på bilen ... Bud over 20 tusen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Funker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Funker greit men går ikkj heilt reint på tomgang ,,, Justerings sak Står en en 2 L s Motor i bilen ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Er det mer LS i bilen, tannstag, instrumenter? Er irritert på en kamerat av meg som solgte en så og si rustfri orginal LS til Vrakpanten pga han ble avskiltet (skyldig eu). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Er det mer LS i bilen, tannstag, instrumenter? Er irritert på en kamerat av meg som solgte en så og si rustfri orginal LS til Vrakpanten pga han ble avskiltet (skyldig eu). LS ? Siste typen instrument vertfall ,, har fleire instrument som kan følge med ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! OK ,, Når det gjelder instrumenta er eg veldig sikker på att det er den typen som står i bilen ,,, Tannstanga er eg meir usikker på ,,, Dette er begynt og bli sjeldne biler ja .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 legg den ut på opelmotorsport.com... kan godt gjøre det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS Kom også som Black Jack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Har sett bilen på ekte, og kan konstantere att bilen er skikkelig igjennomført.. ny forskjerm for du hos : www.runehansenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 legg den ut på opelmotorsport.com... kan godt gjøre det for deg? Det kan du godt ,,, takker ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv). Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne! Tror du tenker på SR utgave ikke LS S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden! Batteri plata forran er litt rusta ellers er bilen meget bra ,,, Legger ikkje en haug me arbeid i en rust haug ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 litt meir bilder opplyser om att interiøret ikkj står i bilen men dette følger seff med +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Var nok SR jeg tenkte på jeg. Fort gjort å blande litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå