Gå til innhold

Spesiell 400 Styla ascona b til salgs


Bimma ///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv).

Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv).

Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!

OK ,, Når det gjelder instrumenta er eg veldig sikker på att det er den typen som står i bilen ,,, Tannstanga er eg meir usikker på ,,,

Dette er begynt og bli sjeldne biler ja ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv).

Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!

Tror du tenker på SR utgave ikke LS

Kom også som Black Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv).

Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!

Tror du tenker på SR utgave ikke LS

S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS er "sport" utgaven. Der er det en halv omdreinging mindre på tannstaget fra full høyre til full venstre om jeg ikke husker feil blandt annet samt en rekke instrumenter bortover (oljetrykk, volt, amp, oljetemp osv).

Fin bil forresten, de begynner å bli meget skjeldne!

Tror du tenker på SR utgave ikke LS

S var vel sport.... SR er noe annet igjen, da med SR-instrumenter og striper langs dørene osv. Ascona B kom ikke som forresten LS, men J, S, SR og Berlina om jeg husker riktig. Fin bil forresten, mye rust som er gjemt? Drømte om Ascona B en gang i tiden! 8)

Batteri plata forran er litt rusta ellers er bilen meget bra ,,, Legger ikkje en haug me arbeid i en rust haug ,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...