lunde Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 du får nok mer en 3500 får de felga der, har samme felga selv og de er verdt en del. hva er forskjellen på den gamle og de nye av dem? så du snakka på det Er ikke noe forskjell på alderen men er coupe felger det der.. Di han sakker om er individual felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 De i siste bildet er fra M3 cab.. Har ikke noe med alder å gjøre... Felgene som er tilsalgs er fra en M3 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Felgene mine kommer fra En individual e36 320 orginalt fra fabrikken så kommer nok ikke bare på cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 hehe herregud for en diskusjon... keep on topic... øystein skal ha vekk hjula ikke masse vas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 typisk at det blir noe vas da, men får være lov det siden det er et forum.. regner også med at dem går for endel mer enn 3500 men budet er mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Hadde nettopp diskusjon om de jeg skulle selge også. Men ennå er jeg jommen ikke sikker på hvilke biler de ble levert til. At de er DRITFINE er i allefall min mening... Selv lette jeg 6 måneder etter slike, betalte 6500 Nkr + frakt og kjøpte nye dekk fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Å mye ga du når du kjøpte di av rune da? Det har vel ikke du noe med? Deler selges for hva det er verdt. Om en er heldig å få kjøpt noe billig betyr ikke det at verdien synker fordi. Lykke til med salg. hadde lett kjøpt de selv hvis jeg var på utkikk etter nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg vet jo akkurat og mye han ga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 så kul er du... omg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg vet jo akkurat og mye han ga Å det spiller noen rolle fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 passer disse på e36 sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 E36 felger er E36 felger. Samme om det er sedan, coupe, cab osv. Er også likt om det er 316 eller M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 passer disse på e36 sedan ? Passer ikke bare... passer supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 inpresset på de da? hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Regner med det er 41.. Skal ikke krangle med dere..Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå