Reef89 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Noen som vet hva det koster og hvor det er billigst å ta en diagnose i Bergen?
Reef89 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 jæger kokstad ja, men de er vell ikke de billigste?
bmwt Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 kjær ut til bilspesialisten på sotra,han tar det relativt raskt og rimelig.
bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Jæger skulle har 940,- viss eg ikke husker helt feil. Var iallefall 900,-
bmwt Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 bilreperatøren tar ca 500 kr så har du alltids kokstad bilverksted også. jæger er bort imot det dyreste stedet å gå for å si det sånn.
Superbeetle Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Er-an på søfteland tar diagnose så slipper du å reise så langt Men om det er noe forskjell fra slike steder og f.eks jæger som er bmw verksted vet jeg ikke.. Enkelte feil vil jeg tro at jæger finner lettere ut av..
bmwt Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Er-an på søfteland tar diagnose så slipper du å reise så langt Men om det er noe forskjell fra slike steder og f.eks jæger som er bmw verksted vet jeg ikke.. Enkelte feil vil jeg tro at jæger finner lettere ut av.. det er nok sant at jæger er kunnskapskynig på bmw...skulle bare mangle liksom... men prismessig er jo de helt horribel i forhold til mange andre som er vell så dyktig
evydaman Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 jeg hadde bilen inne hos sandven auto på midtun. VELDIG fornøyd med service. betalte rundt 1k for diagnose + 2k i feilsøking.. men da virket bilen når jeg fikk den igjen.. i motsetning til jæger.. de fant ikke feilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå