Fredheim Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Tenkte jeg skulle ta noen bilder av bilen med den nye hardtoppen min. Har hatt bilen 1 år nå men først nå jeg gjør noe med den. Kom gjerne med ideer og innspill. Uansett: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Så pen ut den. Jeg synes faktisk det er få biler som tar seg så godt ut med hardtop som e36 og e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Så pen ut den. Jeg synes faktisk det er få biler som tar seg så godt ut med hardtop som e36 og e46. Takk takk, helt enig med at e36 og e46 ser bra ut med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Flere bilder: (jeg vet bensinlokket er oppe, så det når jeg kom hjem :S) Har ikke akkurat veldig bra kamera er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Flott vogn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Noen planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ikke dumt med hardtop, var det dyrt eller? Har ikke det på min. Kanskje tatt en rookie photoshoot en dag, har jo samma bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Flott vogn ! Takk skal du ha Noen planer med bilen? Vel jeg har kjøp m3 hekkspoiler og eyelids. Samt vurderer m3 front , m3 griller på forskjermene. Ikke dumt med hardtop, var det dyrt eller? Har ikke det på min.Kanskje tatt en rookie photoshoot en dag, har jo samma bilen Betalte 8600 kr for hardtoppen, og 2000 kr frakt fra tyskland. Kan jo kanskje ta en shoot med begge bilene en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Vel jeg har kjøp m3 hekkspoiler og eyelids.Samt vurderer m3 front , m3 griller på forskjermene. Høres bra ut. Vet ikke helt hvor enig jeg er i M3-grillene, men det er din bil og din smak som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå