lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Begynner å nærme seg mujaffa style! 6 potter ellernoe
Tore Diesel Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Huff Det som er mest skremmende med dette, er tanken på at noen faktisk selger dette i fullt alvor!
316 Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Skulle hatt 3 potter på andre siden også. Back to the future !
stroker Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Denne bilen stod til salgs tidligere i høst da jeg var på biljakt, mulig den fortsatt gjør det for alt jeg vet... De første bildene av bilen så greie ut, men da jeg fikk se bakenden med de eksosrørene og M-merket, så slo jeg det raskt ifra meg. Den bilen gikk fra "kanskje aktuell" til "totalt uaktuell" på et nanosekund... Ufattelig stygt, voldtekt av E39 det der...
A1eks Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Begynner å nærme seg mujaffa style! 6 potter ellernoe Nå er det faktisk 8 potter, sjekk fakta, ellers blir Mujaffa sint!
Lars89 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Haha! Får aldri solgt den bilen der. Han har jo prøvd å selge den i over et år! Her er noen andre som har bomma litt
Lars89 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Busted! Hehe... Fant litt andre merker au...
A1eks Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Hahahahaha, så ufattelig stygt! At det går an!
JonasD Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 HAHA USA, og england. De skal ha mest harry! Tragisk at folk gjør det der!
StianA Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Busted! Hehe... Fant litt andre merker au... trur jeg må sette på en sånn på touringen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå