Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
skulle fått en klem den dama der siden hun sa ifra.. Ikke mange som gjør det gitt..

er vel egentlig fordi ho var enten nervøs, har samvittighet eller vitner :-P

Var nok de to første,hadde visst kommet en bil rett bak og den bilen kjørte bare rett forbi.Hun mener at den bilen må ha sett det og var ganske forskrekket av at folk ikke reagerer.

Men alt løste seg og vi skrev skademelding og alt er i orden så langt.

Ang blomster sender jeg en blomsterbukett når bilen er i orden og alt fiksa.

Hun hadde tross alt delkasko og så sier hun ifra.All cred til hun!

Hun trodde det ikke var så store skader på min men skiftet mening når hun så bildene og hva som faktisk var bulket.Bilen hennes,en mazda 323, sto det visst verre til med da den er en del plastikk.Den sto ikke der så jeg så den ikke men heldigvis hadde hun en kompis/bekjent som skulle fikse det.

Skrevet
mhm ;-) parkere alltid helt alene på parkeringsplasser jeg... så tar jeg meg ei runde hvis noen står nærme ;-)

Paranoid eller? :P

Skrevet

jeg parkere alltid på skrå når jeg parkerer offentlig :wink: sånn at ikke kjærringer med unger og høgt blodtrykk smeller dørene sine i bilen min! :D

Dog ikke populært hos parkeringsvakter da men verdt det uannsett :D

Skrevet

Da blir bilen levert til oppretter imorgen.Skal samtidig få lakket opp en faceliftfanger jeg har til bilen og få satt inn helt skinninteriør

som er elektrisk (Noe det jeg har nå ikke er) så ledninger må legges opp og de må lage nye fester til baksetene da de er nedfellbare noe de ikke er nå.

Noen som vet hva deskal ha sånn ca for å montere inn ett interiør?Jeg har jo alle delene og sånn så blir vel mulig bare arbeidstimer jeg må betale for.

Noen som har peiling på hva det vil koste?Å montere inn interiøret altså,frontfangeren blir jo ikke så ille dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...