Dirty Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 bare nekt så blir saken henlagt. skjedd 2 ganger med meg. forbanna sladrevitner, må da få lov å hive den litt ut i svingene i mandal
325i! Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Samme det.. Vel vel.. nå spørs det jo om du har en E30 eller E36, men har sett det blitt gjort å begge, om ikke prøvd det..uansett da, så må man jo reflektere litt over hvorfor de anmelder deg for å spinne? Dersom det er snakk om bart føre, så har du jo kommet utrolig fort inn i rundkjøringen siden du har fått sleng.. Om det har vært fått føre, så er det jo hvertfall ikke noe problem å få det til å slippe bare så det er sagt, men da er det heller ikke noe tvil at dersom du har fått sleng, så har du ikke kjørt etter forholdene, og kan bli dømt for det.. Hvis du innrømmer å ha fått sleng, har du valget mellom: 1. Kjørt for fort på tørt føre og fått sleng i rundskjøringa noe som tilsier meget stor fart, eller 2. kjørt for fort i forhold til underlaget.. Eller 3. Du kan velge å ha lagt den ut med vilje, og ta straff for grisekjøring.. det var på våten/halvåt dette her. så jeg kan bli dømt for og ha kjørt for fort forhold til været? er vell like godt at jeg drar meg i fengsel da.
Springsteen Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Med mindre de har film av deg som tydelig viser skiltnr og deg som sjåfør skal de vel slite bra med å dømme deg??
Hawkon88 Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 spør hvilke bevis gamlingene har.. har du spunnet rundinger, så burde politiet kommet på åstedet å tatt bilder av sporene som bevis.. hvis ikke, bør saken henlegges pga bevisets stilling. ikke for å pålegge deg skyld. alle er uskyldig til det motsatte er bevist. men det jeg ikke klarer helt å forstå, er hvordan du klarer å komme inn i rundkjøringen i for stor fart så du får slipp på ræven (kjører jeg konsentrert- noe jeg alltid gjør når jeg kjører med fart/manøvre som skal tilsi at bilen kan slippe) så slipper ikke bilen med mindre jeg enten gjør det med vilje, eller har altfor stor fart i forhold til forholdene. (slipper bilen pga forholdene(noe den faktisk har gjort?), har du kjørt uaktsomt) når bilen da slipper en kvart omdreining som du sier, pga for høy fart- syns jeg det er rart at du klarer å få til å kjøre ut av rundkjøringen motsatt vei. uansett hva som er fakta, og hva som har skjedd, ville jeg kontaktet naf å rådført meg med en av deres advokater. (om du ikke er medlem- la en kompiss eller noe som er medlem forklare saken for en av deres advokater.) naf tilbyr gratis advokathjelp til sine medlemmer (skal jeg mene) det kan faktisk hende at du kommer best ut av det med å godta boten- selvom du er uskyldig. yngre mennesker i bmw stiller ofte svakt i ord mot ord mot gamle mennesker..
Der Barockengel Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Med mindre de har film av deg som tydelig viser skiltnr og deg som sjåfør skal de vel slite bra med å dømme deg?? Hvis 325i har innrømmet i telefonavhøret at han hadde sleng, er saken veldig opplagt for politiet.
316 Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Veldig fort gjort å gå på en smell.. Har en parkeringsplass som jeg pleier å leke meg litt på på kveldstid. Har gått opp for meg at det ikke er så lurt, med tanke på at det kan være kamera inne i butikken som får med seg meg.
marararius Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Nekt nekt nekt.. Sikkert ikke noen som har noen beviser!?
bingo Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 her burde det holdt med en advarsel, synest det er så stor forskjell på omtrent like saker, noen mister lappen noen får beskjed om å kjøre finere å aldri gjøre sånt igjen osv. men en sak har tre sider, din side deres side og sannheten hadde nok nekta mye her ja,vist det var meg. lykke til.
klebefix Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Olje søl i rundkjøyringa,bilen slapp kem kan dømmes for det?
babjorn Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Har du gjort det så tar du straffen/eller prøv å nekt,har du ikke gjort det så bare nekt.. Godt politie sjekker opp disse tingene å gir dem skyldige straff,pløyer du ned noen så har du gjort det store bare på grunn av å tøffe seg eller litt lek. Har lekt selv så skal ikke klage på andre,men hadde jeg blitt tatt i starten så kanskje jeg ikke hadde lekt meg så lenge,bare glad det har godt så bra som det har Lykke til.
325i! Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 spør hvilke bevis gamlingene har.. har du spunnet rundinger, så burde politiet kommet på åstedet å tatt bilder av sporene som bevis.. hvis ikke, bør saken henlegges pga bevisets stilling.ikke for å pålegge deg skyld. alle er uskyldig til det motsatte er bevist. men det jeg ikke klarer helt å forstå, er hvordan du klarer å komme inn i rundkjøringen i for stor fart så du får slipp på ræven (kjører jeg konsentrert- noe jeg alltid gjør når jeg kjører med fart/manøvre som skal tilsi at bilen kan slippe) så slipper ikke bilen med mindre jeg enten gjør det med vilje, eller har altfor stor fart i forhold til forholdene. (slipper bilen pga forholdene(noe den faktisk har gjort?), har du kjørt uaktsomt) når bilen da slipper en kvart omdreining som du sier, pga for høy fart- syns jeg det er rart at du klarer å få til å kjøre ut av rundkjøringen motsatt vei. uansett hva som er fakta, og hva som har skjedd, ville jeg kontaktet naf å rådført meg med en av deres advokater. (om du ikke er medlem- la en kompiss eller noe som er medlem forklare saken for en av deres advokater.) naf tilbyr gratis advokathjelp til sine medlemmer (skal jeg mene) det kan faktisk hende at du kommer best ut av det med å godta boten- selvom du er uskyldig. yngre mennesker i bmw stiller ofte svakt i ord mot ord mot gamle mennesker.. jeg hadde fartsgrensen som var der.jeg hadde nettop montert på et nytt h&r justerbart understell,og kjennte ikke når bilen slapp.(jeg gidde gass når jeg svinget,derfor kom ræven. blir vell 3/4 omdreining! jeg skrev feil tidligere her. ja,jeg vurderer bare og ta boten her altså.
BreitBau Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Samme det.. Vel vel.. nå spørs det jo om du har en E30 eller E36, men har sett det blitt gjort å begge, om ikke prøvd det..uansett da, så må man jo reflektere litt over hvorfor de anmelder deg for å spinne? Dersom det er snakk om bart føre, så har du jo kommet utrolig fort inn i rundkjøringen siden du har fått sleng.. Om det har vært fått føre, så er det jo hvertfall ikke noe problem å få det til å slippe bare så det er sagt, men da er det heller ikke noe tvil at dersom du har fått sleng, så har du ikke kjørt etter forholdene, og kan bli dømt for det.. Hvis du innrømmer å ha fått sleng, har du valget mellom: 1. Kjørt for fort på tørt føre og fått sleng i rundskjøringa noe som tilsier meget stor fart, eller 2. kjørt for fort i forhold til underlaget.. Eller 3. Du kan velge å ha lagt den ut med vilje, og ta straff for grisekjøring.. det var på våten/halvåt dette her. så jeg kan bli dømt for og ha kjørt for fort forhold til været? er vell like godt at jeg drar meg i fengsel da. var ikke det jeg sa, det jeg sa var at du har endel utveier, men ingen av dem fører til noe godt, med mindre det er usikkerhet om bevisets stilling.. Det er jo ikke som at jeg juger når det gjelder kjøring i forhold til forholdene.. Dessuten ville jeg ikke nevnt noe om senkesettet.. Er vel kanskje bare å hive bensin på det berømte bålet å nevne det.. I såfall vil du få slengt mot deg en kommentar av typen: "Så du var ute å kjørte med nylig påmontert senkesett. Du visste ikke hvordan bilen din ville oppføre seg, men allikvel kjørte du så fort at det førte til at bilen slapp? Du gjorde deg med andre ord ikke kjent med de endrede kjøreegenskapene til bilen?" Men er enig med de andre her, nekt og se hva som skjer.. Men er jo fryktelig irriterende om dette kommer opp i rettsak da, bare for å sette eksempler..
sladjan Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Kjipe greier. Sånne gamle folk har rett å slett ikke et liv. Begynner å hate de som faen, trege i trafiken, shoping sentera, butikker. HAr felles garasje med minst 15sånne uten et liv. Har ikke du gjort det med vilje så NEKT. jeg hadde gjort det. men kan hende alt snur seg mot deg da. Lykke til!
NiklasJa Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Jeg var i samme situasjon som deg. En telefon til advokaten. Forklare situasjonen. Han gjorde sin magi. Saken henlagt. Som advokaten sa. Hvordan kan jeg huske at det virkelig var meg som kjørte bilen på det tidspunktet? Var tross alt for fire dager siden. haha.....
Azeton Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Er ikke lett etter 4 stressende dager med mye mas på jobb og et anstrengt privatlivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå