DanielMK Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 m5 bakfanger og Eisenmann eksos blir bestilt slik at det ankommer i slutten av Januar (da strekker pengene til ) Kommer bakfangeren ulakkert? (ved f.eks kjøp hos koed, eller gs) Gleder meg som ein unge : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Tenkte det var greit med ein liten vinter-update, så hiv ut nokon nye bilder! Ikkje skjedd så mykje i det siste. Har bestilt m5-bakfanger, og eksos blir dobbel eisenmann på venstre side. Det hadde jo våre stilig med 4 røyr, men det blir dobbel pris .. lommerboka ekkje sååå tjukk, desverre Våren er snaaart på veg. Andre som gleder seg til å hive på sommerfelger? Klarer nesten ikkje vente ... ! (no blir vel dette nesten ein prosjekt-tråd ... ops ..) (skitten og fæl, på tur til bergen.. Fekk seg ein god vask dagen etterpå ) Ac merket er ikkje på pga det er ein Org AC schnitzer. kjøpte meg et slikt emblem pga det står mye ac-plast på bilen (bakrutesenker, spoiler, leppe), og en del eksteriør. og ac spegl er på veg + annet dill. Vurderer også AC bakfanger. I tilegg syns eg det gjorde ein fin Finish på bakenden på bilen Ka syns folket ? *sorry for dårlig bildekvalitet... for tida har eg kun mobilen å ta bilder med. Men speglreflekskamera er snart up and running !* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitter Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Fett bil men skulle fått deg noken skinn seter:) Hadde gjort seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Liten update : Effektanlegg er bestilt (1x Scorpion ifrå koed.no), og skal monteres iløpet av noen dager. Hella lykter er på veg Ny grill er på veg (chrome, med svarte riller) Blei rett og slett lei den svarte grillen.. Blei for svart, for min smak.. hehe.. Trur heller den "originale" farge-kombinasjonen med chrome og svarte riller blir finere! Det gjenstår å se m5 spegl skal bestilles om eit par måneder (etter eit par lønninger ) Bestemte meg for å vente med m5-bakfangeren, då eg vil se korleis det blir med effektanlegget på den originale fangeren .. Den er med avtagbar hengerfeste, og det kan jo vere praktisk å ha ! .. Trur eg skal klare å lage ein fin finish med litt utsaging og puss Skal legge ut ein del bilder når alt er gjort Har fått inspirasjon ifrå Denne bilen, som eg tifeldigvis fant på google. Om eit par måneder er den lik denne, minus felgene. : Liker det Cleane designet .. ! Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Noen bilder eg tilfeldigvis fant, frå då eg kjøpte bilen So hiv dei ut eg .. ! Lite endringer, endå. Grillen er svart no, that's it ! Effektanlegg skal på ein av dei kommande dagene Skal legge ut bilder Carbon emblem på ratt, panser og bakluke: Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Flott e39 du har .. Vurderer e39 selv, men har ikkje funne den perfekte enda.. lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Liten update :Effektanlegg er bestilt (1x Scorpion ifrå koed.no), og skal monteres iløpet av noen dager. Hella lykter er på veg Ny grill er på veg (chrome, med svarte riller) Blei rett og slett lei den svarte grillen.. Blei for svart, for min smak.. hehe.. Trur heller den "originale" farge-kombinasjonen med chrome og svarte riller blir finere! Det gjenstår å se m5 spegl skal bestilles om eit par måneder (etter eit par lønninger ) Bestemte meg for å vente med m5-bakfangeren, då eg vil se korleis det blir med effektanlegget på den originale fangeren .. Den er med avtagbar hengerfeste, og det kan jo vere praktisk å ha ! .. Trur eg skal klare å lage ein fin finish med litt utsaging og puss Skal legge ut ein del bilder når alt er gjort Har fått inspirasjon ifrå Denne bilen, som eg tifeldigvis fant på google. Om eit par måneder er den lik denne, minus felgene. : Liker det Cleane designet .. ! Daniel noen som vet om det er 19" felger på denne?alpina classic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Trur det er alpina classic 19", ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 hmmm lurer litt på å kjøpe sånne til bilen min.men klarer ikke helt å bestemme meg. men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ja, er råfine felger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Scorpion STW effektanlegget er nå montert ! Skal ta bilder når bilen er vaska (ser ikkje ut no, pga alt saltet på vegane:() Men .. det som overraska meg, var kor lite lyd potta gav ifrå seg? ... Høyrer omtrent ikkje forskjell frå originalpotta. Pittelitt lyd på tomgang, men over 2000 omdreininger er det null lyd. Skal det være slik? Blir jo reklamert med "sportslig lyd".. men kan ikkje sei det var nokon forskjell. Litt skuffet, då eg forventa litt gromlyd? Spesielt når man drar på litt .. Har kun fjerna bakerste potta og satt på scorpion STW til e39. Ideer? hm .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Då var potta ferdig montert og justert slik eg vil ha den Skreiv i posten over at eg var skuffa over lyden, men det trekker eg tilbake no . Som sjåfør høyrer ein ikkje lyden noko serlig pga e39 er såpass bra lydisolert .. Men då ein kompis av meg køyrte bilen forbi meg og eg sto på gata som fotgjenger, fant eg ut av lyden var SWEET ! Veldig fornøyd med resultetet . Tok noken bilde med mobilen min, dårlig kvalitet .. Ka syns dekan ? DanielMK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Høres bra ut, skal sette samme potte på min bil, når jeg får tid, var det mye arbeid å sette den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Litt problemer med opphengene (gummigreiene). Dei hang som pokker og var ikkje veldig elastiske. Så det tok litt tid å få på plass opphengene på den nye potta ja. Men ellers gjekk det knirkefritt Brukte berre ei eksosklemme (67mm, men skulle hatt litt større..), og klemte nye potta utenpå den gamle. Litt snitting med vinkelsliper måtte til, for å enklere kunne snøre potta ihop rundt den nye. Brukte og noko pottesmøring som eg smurte mellom nye og gamle potta, som "eser ut" når det blir varmet opp og gjer det heile tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå