m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Noen som kjenner til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 kjenner ikke til den, men syns prisen var noe stiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 prisen var stiv ja,men går kanskje an å gjøre noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 prisen var stiv ja,men går kanskje an å gjøre noe med det skal ikke se bort i fra det. som de også står så er den jo ikke strøken. La merke til at den ikke hadde elektrisk soltak..Virker som han har satt opp prisen for å få igjen penger for alt han har lagt ut av deler. Men det er jo vanlig at man skifter ting på disse bilene.. Det er service og ikke ekstra ting som man "setter på" mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 hva er realistisk pris på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 litt usikker nå egentlig. Jeg kjøpte min e30 325i 90 mod, ikke m-tech II for 59000, skinn interiør, setevarmere, eltakluke, elvinduer. Ikke rust i det heletatt, gått 190k dette var da 2 år siden.. helt orginal.. men m-tech II ligger jo stort sett litt høyere i pris.. men syns at 109k var mye for en så gammel bil.. kanskje noen andre her vet ca pris som er mer realistisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 ja,kunne tenkt sånn rundt 75-80 tusen liksom. skal ha mtech2 på isbilen min å,men ikke lett å finne helt sett uten å betale skjorta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Syns og den prisen va rimelig stiv. Bilen såg grei ut den, hadde da bere vore ein realistisk pris på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Eier er ihvertfall aktiv i BMWCCN.http://www.bmwccn.no/hjemmesider/hjemmeside.aspx?Id=43 Når det gjelder prisen er den nok i overkant, men begynner å bli skjeldne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Den hadde ikke all verdens med utstyr nei... Hadde forventa el vinduer og setevarme hvertfall... Men den er jo et clenodium =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Jeg vil ikke si at prisen på den er så høy. Selv kjøpte jeg en til 30 000 og bestemte meg for å bygge om til m-tech2. Det har kostet mer enn denne bilen koster. M-tech2 er enkelt og greit verdt sin vekt i gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg vil ikke si at prisen på den er så høy.Selv kjøpte jeg en til 30 000 og bestemte meg for å bygge om til m-tech2. Det har kostet mer enn denne bilen koster. M-tech2 er enkelt og greit verdt sin vekt i gull. Man kan jo få en "super-strøken" fra tyskland som har mye mer utstyr enn denne, til mye bedre pris da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Vil si denne var litt stiv i pris, men som noen her sier så begynner de å bli veldig sjeldne hvis dette er en original M-Tech 2. Fint å se at de blir priset såpass høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Så ut som en fin utgave denne,men f for en pris for den da.hadde heller lakt på litt til å kjøpt E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg har begge deler M3 E30 og 325 M-teck 2 Men jeg er mere reddfor 325 en ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå