S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 tror det hadde vært motsatt hos meg hehe E30 M3 er for meg den aller beste i mine øyne da
Torek Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 S.Nilsen skrev: Så ut som en fin utgave denne,men f for en pris for den da.hadde heller lakt på litt til å kjøpt E30 M3 Prisen var ikke sååå ille, men litt høy skal jeg være enig i at den var. Uansett, du taper nok ikke stort(hvis du i det hele tatt taper noe som helst) på å kjøpe den likevel.
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Dass skrev: Jeg har begge deler M3 E30 og 325 M-teck 2 Men jeg er mere reddfor 325 en ... Bra bil park du har
Yngvejos Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 robel skrev: Yngvejos skrev: Jeg vil ikke si at prisen på den er så høy.Selv kjøpte jeg en til 30 000 og bestemte meg for å bygge om til m-tech2. Det har kostet mer enn denne bilen koster. M-tech2 er enkelt og greit verdt sin vekt i gull. Man kan jo få en "super-strøken" fra tyskland som har mye mer utstyr enn denne, til mye bedre pris da... Finn en da. Disse bilene i god stand har begynt å bli veldig dyre i tyskland også. Så kan du plusse på moms og ca 40000 i avgifter.
316 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Fin bil, men hvorfor har han sensurert prøveskiltene? Man kan da vel ikke finne ut noe informasjon ut i fra de?
Torek Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Bare for nysgjerrighetens skyld- er det noen som vet hvor mye denne gikk for?
matsrh Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Oi er den solgt nå. Lurer også på hvor mye den gikk for
Torek Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Ble jo solgt rimlelig kjapt mtp. pris og tidspunkt for annonsering. Ikke dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå