jcvold Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 legger ut noen bilder av min E46 325ci som jeg har importert till norge,fra USA,er jeg har bodd de siste 2 årene og nå er den kommet hjem i garagen.skal snart sette skilt på den, så tror jeg skal beholde den,om ingen som har vedig lyst å kjøpe den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Nydelig bil, bra at du lagde tråd om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 ..så tror jeg skal beholde den,om ingen som har vedig lyst å kjøpe den da Hehe..hvilke andre valg har du om jeg tør spørre? Pen bil! Svart E46 har jeg lyst på også. De blir deilige med 19" BBS CH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Nydelig bil. akkuratt sånn jeg kunne tenkt meg, men må få solgt 320'en først gett... Du bør vel få skilter på denne før nyårets nye regler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Pent! Sparte du mye på å importere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Fin bil! Bare hiv av refleksene og bytt ut skogen så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Flott bil, men litt i tvil om den vingen. Kanskje bedre in real life? Enig i at regnskogen bør raseres til fordel for pianolakk eller børstet aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nydelig bil. akkuratt sånn jeg kunne tenkt meg, men må få solgt 320'en først gett...Du bør vel få skilter på denne før nyårets nye regler? hvilke nye regler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Pen bil Bare litt småting som jeg synes burde byttes men ellers, pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Nydelig bil. akkuratt sånn jeg kunne tenkt meg, men må få solgt 320'en først gett...Du bør vel få skilter på denne før nyårets nye regler? hvilke nye regler? Mer avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Pent! Sparte du mye på å importere? ja,kjøpte den i USA da lollarkursen var på sitt laveste,så sparte en del på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Fin bil! Bare hiv av refleksene og bytt ut skogen så blir det bra De refeleksene er vel sidemarkeringslys om jeg ikke tar helt feil? Alle biler i statene er utstyrt med det. EDIT: Kjempepen bil forressten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Hvordan er det med avgifter osv. når du tar den med som flyttegodt? Iogmed at du har vært eier der selv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Fin bil! Bare hiv av refleksene og bytt ut skogen så blir det bra De refeleksene er vel sidemarkeringslys om jeg ikke tar helt feil? Alle biler i statene er utstyrt med det. EDIT: Kjempepen bil forressten! er faktisk bare en refleks, men den forrige BMW`en jeg hadde i USA, en E36 325is, hadde orange markeringslys fremme,som var en ekstra lyspære inne i blinklyset. på denne så kommer park lysa på når jeg starter den,så de har vel sikkert samme funjonen som markeringslys. men grunnen til refleksen er der er at det var påbudt i USA,så kommer nok til å fjerne den. og tre-interiøret blir nok byttet ut til fordel for alu ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hvordan er det med avgifter osv. når du tar den med som flyttegodt? Iogmed at du har vært eier der selv osv. fikk ingen fordeler der nei,snarere tvert imot. jeg kjøpte bilen når dollaren var 5 kroner, men da jeg skulle betale moms for den i Norge,måtte jeg betale utifra dagens dollarkurs på 7 kroner,så tapte litt på det. så må nok betale "vanlig" engansgsavgifter",og de er nok på over 100.000,- om ikk jeg har regnet feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå