S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 tror kanskje jeg ville vært litt fornuftig jeg da, kobla langlys på den...
Leadfoot Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Laserkanonen på taket fyrer løs på den @#$&* Yaris'en foran deg som ligger i 60 i 80-sona.
Ballder Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Hurtiknapp til smurfehits som sitter i cd veksleren...
336mik Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Kongstian87 hadde rett. Forøvrig veldig mye gode forslag her ,både om å få fred av kjerringa og div til lyd anlegg. Den som er nærmest mine drømmer er Leadfoot,med forslag om destruksjon av en eller annen japsebil som ikke klarer å holde fartsgrensa. Har vært ute og testa denna litt,og det funker jævlig bra,og er grisemorro og kjøre med. Helt av/på kobling er det jo ikke,men det er låsing av senterdiffen,som gir med tilnærmet 50/50 kraft foran og bak,mot ca 30% foran og 70% bak. Bilen kan kjøres omtrent som en bakhjulstrekker,med innkobling av 4wd om man skulle trenge litt mer feste ut av en sving,eller om man skulle være i nærheten av å snurre(drar seg rett igjen). Knappen er forøvrig en startknapp,og ikke en bryter.
aloebiz.net Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Kunne vært avfyring av raketter også til disse japsene med gamle kjerringer i!
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Er kanskje litt surt når jeg sier at slik knapp hadde jeg på min gamle Subaru, litt trist at du får din bmw til og minne meg om en japsebil.
Nytern Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Haha! Solgte nylig en Justy med sånn knapp. Den hadde.. 50hk hvorav 46 var på beite. Det så dog litt mer.. Integrert ut på Subaruen. Trådstarter har noe å lære av japsene
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 hehe. Ja, integrert og gjennomført konstruksjon.
336mik Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Men på den gamle subaru`n var bilen fremhjulstrekk,og ikke hadde den noen som helst drift på bakhjulene med mindre knappen var inne heller. Og selv om det ikke er mer enn 192 hk(sikkert en del på beite også),så er bilen faktisk ganske kvikk,og ihvertfall mtp at bilen veier så mye som den gjør,nærmere 1900kg vil jeg tro.
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 hehe, mobber deg fortsatt for å etterligne en eldre Subaru garde ; )
336mik Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 hehe, mobber deg fortsatt for å etterligne en eldre Subaru garde ; ) Da kan jo jeg mobbe deg for å faktisk å ha hatt en japsebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå