Dr_S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Denne som står tilsalgs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Nei Link? Skal du ha deg X5 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Min X5 har doble vindusglass, har deres også det?Usikker på om det er standard eller ikke Blir nok Angel Eyes fra GS på meg også etter hvert. Ser stilig ut. Hei, Nei denne har ikke doble glass, er vel nesten det eneste den ikke har:-) Stille er dem, blir nok stilere i din:-) AE er pent, bare det ser skikkelig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Er en norsk X5 tilsalgs med samme type lykter som deg, foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Siste modifikasjon. Har montert nye nakkeputer i skinn med integrerte LCD skjermen med DVD til barna, det funker som bare det, pluss det ser kult ut. Poster bilder av det etterhvert. Får snart nye baklykter da di jeg har blinker noe voldsomt. Håper ST import sender dem snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 De skjermene hørtes jo ut som en kjempe modifikasjon Måtte ut med for skjermene? Ser forresten bra ut bilen din:) Ble ikke noe mindre fristet på X5 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Takk for det! Er personlig veldig fornøyd med bilen! --------------------- Skjermene er plug and play. Koblet til 12V i midtarmlenen. Importerte dem fra USA. Ser og at det ligger noe på finn. Vet ikke kvalitet, men disse var bra. nakkeputer og bilde er jeg fornøyd med. Men det ser jo bare så mye bedre ut! Ca. 550 USD inkl. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Bilder av DVD skjermene i nakkeputene! Anbefaler dette, dersom dere har unger i bil. Veldig fornøyd med dette! Kan og vise filmen fremme. Lyden kan kjøres gjennom stereo, god lyd. eller hodetelefoner trådløst eller kablet. Spilleren er og klar for USB og SD kort. Jeg har to DVD'er slik at det kan spilles forskjellige filmer fremme, bak eller forskjellige bak. Koblet alt i midtkonsoll, ikke en kabel som vises, så ser det meget bra ut. Noe annet en disse veskene som henger og slenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Ble jo skikkelig stilig dette, men er fremsiden av hodestøtten helt lik den orginale? Ikke akkurat barnefilm det der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Ble jo skikkelig stilig dette, men er fremsiden av hodestøtten helt lik den orginale?Ikke akkurat barnefilm det der da. Takk EHD! Var den filmen jeg hadde for hand, anbefales forresten! Blir mest barnefilm ellers tenker jeg, kanskje en og annen konsert:-) Utformingen er ikke 100% lik, men skinnet etc. er lik. Men utformingen legger man ikke merke til, før man legger dem side om side! Nakketøttene på X5'en er forresten forskjellig fremme og bak. Org. er dem litt smallere! Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av dem side om side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Kan anbefale Istid 3 og Monsters VS Aliens, min 4 åring digger disse filmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Damer her i huset:-) Mer hannah montana og slik, men istid 3 er jo bra. Liker den selv jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Hun elsker også Monsters Inc og Wall-E Men jeg liker jo de filmene jeg og, hehe...Teletubbies perioden hennes derimot, var grusom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Hun elsker også Monsters Inc og Wall-E Men jeg liker jo de filmene jeg og, hehe...Teletubbies perioden hennes derimot, var grusom... Hehe, Har hatt en slik periode, med teletubbies. Men jeg må igjennom en til:-( Bestilte nettopp 4 filmer til minstejenta (du trenger ikke lure, Teletubbies blev det). Jeg gruer meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Noen bilder fra mobilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå