Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Det jeg da lurer på, er om det er noe jeg burde være litt ekstra OBS på med disse bilene?? Hvordan er holdbarheten osv på dem? Mye tull? Å hvordan er bensinforbruket på en e39 520i? På litt blandet kjøring og langkjøring? Noen som kan hjelpe meg litt. Kanskje konvertere til Tysk. Lyst på RWD.
hauken Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 de kan fort være mye tull,ja...kjøp for all del en bil der alle servicer er fulgt,ellers er de en kjempebil...ville valgt manuell 520,den bruker endel mindre enn automat....
Z1 Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Jeg hadde ikke kjøpt eldre enn 01 mod men er vel lommeboka som er sjefen.
S.Nilsen Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Disse bilene er bra har en selv,har aldri vært plaget med den,kunn skiftet slite deler.bruker lite bensin ved normal kjøring!kjørekomforen er ekstremt bra syns jeg!
Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 de kan fort være mye tull,ja...kjøp for all del en bil der alle servicer er fulgt,ellers er de en kjempebil...ville valgt manuell 520,den bruker endel mindre enn automat.... ja. kjøper aldri bil uten fulgt service hefte nesten. MÅ ha manuell kasse ja. Nytter ikke sladde med automat nesten. Neida. Bilen skulle nok blitt tatt godt vare på om den kom i mine hender. 520i er jo ikke noe rakett heller. Men det går helt ok.
Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Lommeboka her spiller en stoor rolle. Ettersom jeg bare er en skole student. Men har fått jobb nå. Så håper det blir litt mere "Skjelling" da Må nok ha en 96-99 modell tenker jeg.! Er det som er mest akktuelt or min del!
hauken Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 husk at hvis du er blakk,så er reparasjoner på en sånn bil dyrt,ikke for å skremme deg,men snakker bare av egen erfaring....
Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 husk at hvis du er blakk,så er reparasjoner på en sånn bil dyrt,ikke for å skremme deg,men snakker bare av egen erfaring.... Hva slags reprasjoner da tenker du på? Skremmer meg ikke, bra å høre hva som koster.
Hefner Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 de kan fort være mye tull,ja...kjøp for all del en bil der alle servicer er fulgt,ellers er de en kjempebil...ville valgt manuell 520,den bruker endel mindre enn automat.... MÅ ha manuell kasse ja. Nytter ikke sladde med automat nesten. Tror jeg hadde valgt en annen bil hvis du skal rundt og sladde ja bare positive ting og si om e39 jeg, men må jo regne med normale slitedeler som må byttes da.
hauken Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 husk at hvis du er blakk,så er reparasjoner på en sånn bil dyrt,ikke for å skremme deg,men snakker bare av egen erfaring.... Hva slags reprasjoner da tenker du på? Skremmer meg ikke, bra å høre hva som koster. bare for å ta et lite eksempel,på min touring er ene hengsla på bakluka skjev,koster 9000 å fikse...
Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 de kan fort være mye tull,ja...kjøp for all del en bil der alle servicer er fulgt,ellers er de en kjempebil...ville valgt manuell 520,den bruker endel mindre enn automat.... MÅ ha manuell kasse ja. Nytter ikke sladde med automat nesten. Tror jeg hadde valgt en annen bil hvis du skal rundt og sladde ja bare positive ting og si om e39 jeg, men må jo regne med normale slitedeler som må byttes da. Nei nei. Det var bare en tull. Jeg er skikkelig bil interessert, å tar godt vare på ting jeg eier. Så den hadde bare blitt cruise bil egentlig. Liker utseende veldig godt. Å med M-Sport styling er den helt perverst rå!
Mr.Dan Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 husk at hvis du er blakk,så er reparasjoner på en sånn bil dyrt,ikke for å skremme deg,men snakker bare av egen erfaring.... Hva slags reprasjoner da tenker du på? Skremmer meg ikke, bra å høre hva som koster. bare for å ta et lite eksempel,på min touring er ene hengsla på bakluka skjev,koster 9000 å fikse...'Hva F? 9k?? Er jo helt sykt Godt man har kontaker sier jeg bare Men nei, det var ikke noe billig akkurat nei. Fydda
Leadfoot Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Ikke for å blindt promotere denne siden eller noe men www.carsurvey.org er kjempegrei å se på.
Lars89 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Kan jo ta en titt på begagnatuiden til Autopower. Tror jeg ville kjøpt en E46 om jeg var deg. Ikke feilfrie de heller, men mye bedre en E39.
Odd-M Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 E46 er bedre enn E39? Har du en begrunnelse for det? Det er samme nivå på elektronikken, samme motorer, samme drivverk osv. Den eneste forskjellen slik jeg ser det er at E46 har større rustproblemer enn E39. E39 er MEGET driftssikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå