Gå til innhold

Fotoboks?

heltn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den j**** blinkinga er jo direkte trafikkfarlig, hvertfall når det er mørkt ute, gjør jo natt til dag:(

Kjørte bak en bil på E6, og plutselig trodde jeg bokstavelig talt at jeg "så lyset":P Dette var skikkelig skummelt selvom jeg kom et stykke lenger bak...

Hvis en fotoboks blir plassert rett før en sving kan det bli stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten?
Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen.

blinker gjør d sikkert. men jeg lurte på om det ikke bare blir bilde av sia påbilen istede for av fronten???

o9kjdadtn0b732wch3eu.jpg

1uet2noqftt9qop55ga6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten?
Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen.

blinker gjør d sikkert. men jeg lurte på om det ikke bare blir bilde av sia påbilen istede for av fronten???

o9kjdadtn0b732wch3eu.jpg

1uet2noqftt9qop55ga6.jpg

Hehe.. Lite å gjøre.? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan tror dere det fungerer på 4-feltsveier med fotoboks? - Blir jo tatt i begge feltene der og..

Har også en bekjent som ble tatt av en fotoboks da han kjørte forbi, så det kan også bekreftes..

Klarlakk vet jeg har blitt testet med hell. Plastfolie skal visstnok også fungere?

Har også skjedd morsomme ting som at en traktor ble tatt i høy fart av en fotoboks pga. en motorsykkel som kjørte forbi, og var skjult bak traktoren da bildet ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. lite å gjøre en søndag kveld :P og jeg trodde ikke fotobokser var lovlig å ha på 4 felts veiog at det var derfor de ble fjernet på E6 mellom fredrikstad og halden da de bygget 4 felts vei. hvertfal det jeg har hørt var årsaken. og at fotobokser ikke er tillat på veier med en viss fartsgrense. ikke sikker på hva grensa var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...