Dirty Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Om dere plent må bryte fartsgrensa, attpåtil der det er fotoboks, så får dere bare trekke ned solskjermen, ta på dere big sunglasses og klø dere litt i skjegget når dere gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Men altså, mulig jeg er litt teit nå^^ meeen, om man VET OM en fotoboks, er det ikke da bedre å slakke på først, for så å mate på igjen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten? Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Blinker som et helsike, tro meg! Har litt for mye erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Blinka for meg også for noen år siden,glemte meg helt å kjørte forbi en bil å var rett oppe på siden da den blinket,ble ikke tatt å kjørte ikke så fort men var rimelig teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Den j**** blinkinga er jo direkte trafikkfarlig, hvertfall når det er mørkt ute, gjør jo natt til dag:( Kjørte bak en bil på E6, og plutselig trodde jeg bokstavelig talt at jeg "så lyset":P Dette var skikkelig skummelt selvom jeg kom et stykke lenger bak... Hvis en fotoboks blir plassert rett før en sving kan det bli stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 finnes det ikke en slags klarlakk du og kan ha på skiltet som gjøre at det blir helt blankt når du får blitsen? mente jeg var borti en som hadde gjort dette en gang og det funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Er jo bare å bremse det,er jo mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Kan være lettere sagt enn gjort:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten? Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen. blinker gjør d sikkert. men jeg lurte på om det ikke bare blir bilde av sia påbilen istede for av fronten??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 men hviss man kjører i andre fila så tar vel fortsatt boksen bilde når bilen befinner seg like langt ifra boksen. vil den ikke da ta bilde av siden på bilen istedefor av fronten? Den blinker tro meg!! er jo dødfødt vis ikke. ligger sensorer over hele veibanen. blinker gjør d sikkert. men jeg lurte på om det ikke bare blir bilde av sia påbilen istede for av fronten??? Hehe.. Lite å gjøre.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Og hvordan tror dere det fungerer på 4-feltsveier med fotoboks? - Blir jo tatt i begge feltene der og.. Har også en bekjent som ble tatt av en fotoboks da han kjørte forbi, så det kan også bekreftes.. Klarlakk vet jeg har blitt testet med hell. Plastfolie skal visstnok også fungere? Har også skjedd morsomme ting som at en traktor ble tatt i høy fart av en fotoboks pga. en motorsykkel som kjørte forbi, og var skjult bak traktoren da bildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 ja. lite å gjøre en søndag kveld og jeg trodde ikke fotobokser var lovlig å ha på 4 felts veiog at det var derfor de ble fjernet på E6 mellom fredrikstad og halden da de bygget 4 felts vei. hvertfal det jeg har hørt var årsaken. og at fotobokser ikke er tillat på veier med en viss fartsgrense. ikke sikker på hva grensa var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå