Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Info om bilen:

Bmw e30 320

88-modell

Facelift/shadowline

60/40 senk

e36 helskinnstoler framme

Stod en 325 m20 maskin i den når jeg handlet den, samt en e30 M3 Diff.

Planene for bilen var å få den lakkert, fjerne all rust og montere M-tech II fangere. Det er gjort. Nå er planene M50b20, dritt lei all det surret jeg har hatt med m20'n...

Bilen når jeg kjøpte den:

Bimmern_004.jpg

Bimmern_001.jpg

325i_001.jpg

Fjerna all rust, og handlet inn M-tech II front og bakfanger. Hel-lakkering i signalrød. Og handlet noen brukte midlertidige felger:)

DSC00009.jpg

DSC000121.jpg

Lakkerte motordeksler og innsug sort matt.

DSC01135.jpg

Var fornøyd en stund, men ville ha en M50 maskin i den bilen her, så handlet en M50b20 av en her på forumet.

BMWe30002.jpg

Måtte selvfølgelig lakkere den i stil med resten av bilen, så sånn blei det.

BMWe30012.jpg

Motorfester og det jeg trenger for å få denne inn i e30'n er bestilt fra koed og er på vei. Oppdateringer vil komme, men jobber en uke avgårde nå, så det vil ikke skje stort før etter det.

Skrevet

Og bytte ut M20 er en oppgradering, så skjønner ikke hvordan dere får det til å være dumt å bytte til M50b20.

Selvfølgelig er en B25 en god og flott motor, med gamp å drag. Men å kalle B20'n dau. Jøssenam, burde kjøre 4 sylindrede bmw motorer alle mann her.

B20 dra godt i E30 det og Vetle, dytt'n nedi ; ) Men selvfølgelig, bruk moderat med kroner på motoren : )

Skrevet

m50 maskina er jo en grise deilig maskin og se på kontra en m20. Det er bare og få hivd den i fort som F. må bare bli ferdig med min først.

Skrevet

Når gutten først tar seg bryet å hiver inn en m50 er det like greit å gå for m50b25.. Koster ikke all verden heller. Er ikke enig i at m50b20 er verdt å satse på enn en m20b25, det er mye mere potensiale i m20b25`n. Tøffere og grovere lyg !! :D.

Skrevet

Tenkte å svare en del her ;P

Grunn til at jeg bytter til M50 er fordi den M20 motoren jeg har nå er dritt, og jeg er dritt lei av den motoren. Gidder ikke kjøpe en M20b25 til, for så ha samme masse problemer og "tikking" :P Grunnen til at jeg putter i en M50b20 er ikke fordi jeg skal bli værende med den, det som er planen er å rigge bilen for M50, og ha en bil som går. M50b25 kan komme seinere.

De høytalerkassene er vekk! heldigvis :) Var noe midlertidig som ikke funket så bra;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...