Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Info om bilen: Bmw e30 320 88-modell Facelift/shadowline 60/40 senk e36 helskinnstoler framme Stod en 325 m20 maskin i den når jeg handlet den, samt en e30 M3 Diff. Planene for bilen var å få den lakkert, fjerne all rust og montere M-tech II fangere. Det er gjort. Nå er planene M50b20, dritt lei all det surret jeg har hatt med m20'n... Bilen når jeg kjøpte den: Fjerna all rust, og handlet inn M-tech II front og bakfanger. Hel-lakkering i signalrød. Og handlet noen brukte midlertidige felger:) Lakkerte motordeksler og innsug sort matt. Var fornøyd en stund, men ville ha en M50 maskin i den bilen her, så handlet en M50b20 av en her på forumet. Måtte selvfølgelig lakkere den i stil med resten av bilen, så sånn blei det. Motorfester og det jeg trenger for å få denne inn i e30'n er bestilt fra koed og er på vei. Oppdateringer vil komme, men jobber en uke avgårde nå, så det vil ikke skje stort før etter det.
Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Kjøpte de brukt dessverre, så vet ikke helt hvor de er handlet. Bakfanger er hel glassfiber, uorginal, men fronten er orginal.
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Liker bilen din veLte så koselig hver gang du kjører forbi huset mitt atte Menne det er bare 60 her
StaLe30 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Men vetle hva skal du med den arme 2L 24V a? Ståle skjønner ingen ting....
SteffenM2 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Hvorfor i allverden skal du gå ned i motor...? Spar heller til du kommer over en M50B25!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hvorfor i allverden skal du gå ned i motor...?Spar heller til du kommer over en M50B25! WORD !! m50b20 er jo DØD i forhold til en m20b25
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Og bytte ut M20 er en oppgradering, så skjønner ikke hvordan dere får det til å være dumt å bytte til M50b20. Selvfølgelig er en B25 en god og flott motor, med gamp å drag. Men å kalle B20'n dau. Jøssenam, burde kjøre 4 sylindrede bmw motorer alle mann her. B20 dra godt i E30 det og Vetle, dytt'n nedi ; ) Men selvfølgelig, bruk moderat med kroner på motoren : )
HeinZ Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 m50 maskina er jo en grise deilig maskin og se på kontra en m20. Det er bare og få hivd den i fort som F. må bare bli ferdig med min først.
Hefner Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Men hva pokker ere du har i hatthylla??? kjører du rundt med kassehøytallere i hattehylla? ikke akkurat pent vel?
Z1 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Hehe dem var tøffe di høytalerene men jæævli vonde og få i bakhode
Ceylon Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Når gutten først tar seg bryet å hiver inn en m50 er det like greit å gå for m50b25.. Koster ikke all verden heller. Er ikke enig i at m50b20 er verdt å satse på enn en m20b25, det er mye mere potensiale i m20b25`n. Tøffere og grovere lyg !! .
Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Tenkte å svare en del her ;P Grunn til at jeg bytter til M50 er fordi den M20 motoren jeg har nå er dritt, og jeg er dritt lei av den motoren. Gidder ikke kjøpe en M20b25 til, for så ha samme masse problemer og "tikking" Grunnen til at jeg putter i en M50b20 er ikke fordi jeg skal bli værende med den, det som er planen er å rigge bilen for M50, og ha en bil som går. M50b25 kan komme seinere. De høytalerkassene er vekk! heldigvis Var noe midlertidig som ikke funket så bra;P
Kristov Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Frontfangeren er ikke mtech 2 - bare den delen under fangeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå