LinkE34 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 isåfall så er det bare og pm meg nr og adresse så skal vi få skikk på han
S.Arnesen Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Kan jeg få noen straff for det? Noe annet enn å bli skambanka. i værste fall så kan han opprette sak mot deg for ærekrenkelse. om man kommer noe sted med det her i vårt rettsystem lenger vet jeg ikke. Tviler sterkt.
Der Barockengel Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 En trist - men ikke helt overraskende - versjon av "endelig oppklart". Jeg unnlot med hensikt å kommentere denne tråden da den kom opp første gang, for å unngå at noen følte seg unødig tråkket på - imidlertid ser det i ettertid ut som jeg fikk rett: Men den måten lover og regler praktiseres i Norge, må man rett og slett be om å få se legitimasjon hos dem man kjøper bruktbil av.
asv Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Det virker i stor grad som at den eteste det norske rettssystemet gidder å ta er billister, for det er relativt enkle penger til statskassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå