Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen kompiser har tenkt å reise te Polen for å fikse opp bilene våres.

Hadde tenkt til å lakke bilen på nytt (rette ut små skader/ rust), og få på noe ny styling. Evt nytt effektanlegg, og en turbo. Var en som hadde lyst til å trekke om nytt stoff i bilen.

Er det noen som har reist ned til Polen og kan andbefale noen verksteder? Og hva det ca koster? Har hørt mange historier, men prisene varierer så ekstremt...

Alle tips og råd blir tatt godt i mot :D

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøp noe i Norge og ikke noe dritt der nede. Du sparer ikke SÅ mye på dette!

Få en lakkerer til å lakke bilen SVART, ca 15000 inkl lakk

Styling setter du på selv, koster ikke mye for noe glassfiber greier. Turbo, eff anl og nytt stoff kjøper du her på forumet..

Skrevet

Hadde det ikke vært for at en kamerat av meg dumpa sin polske dame nå nettopp så kunne jeg sjekket. De har pleid å ta service og div jobber i polen.

Men sjekk litt rundt om det er enkelte verksteder i polen som har fått et godt rykte. Kanskje på bilforumet og.

Vet at en kamerat av meg lakka amerikaneren sin i polen. I forhold til pris var resultatet "ok"... Var ikke perfekt.

Skrevet
God tur . Om du ikke kjenner en lokal polakk så blir du svindla og bilen er vekk.

Hehe... Kjenner en god del polakker som eg har jobbet med, og tenkte eg sku høre med de. Men ville først forhøre meg her....

Skrevet

Om du kjenner noe der fra så går det nok bra, mye flinke folk som jobber billig der nede . Men la disse polakkene stå for prating og forhandlingene :lol:

Skrevet

Uff... her var det mange fordommer. Som alltid når man befinner seg i et land man ikke kjenner bør man være forsiktig. Polakker i alminnelighet er hverken større eller mindre banditter enn i Europa ellers... man kan faktisk bli svindlet i Tyskland også... tro det eller ei. Hvorfor ikke sette bilen inn på et autorisert BMW verksted (les: de har slike i Polen også)... eller et annet seriøst verksted. Om man ikke sparer de siste 10 prosentene spiller ingen stor rolle hvis prisen ellers er 30-40% lavere enn i Norge. Regulære bakgårdssjapper bør man ikke besøke i Polen heller... :wink:

Skrevet
Uff... her var det mange fordommer. Som alltid når man befinner seg i et land man ikke kjenner bør man være forsiktig. Polakker i alminnelighet er hverken større eller mindre banditter enn i Europa ellers... man kan faktisk bli svindlet i Tyskland også... tro det eller ei. Hvorfor ikke sette bilen inn på et autorisert BMW verksted (les: de har slike i Polen også)... eller et annet seriøst verksted. Om man ikke sparer de siste 10 prosentene spiller ingen stor rolle hvis prisen ellers er 30-40% lavere enn i Norge. Regulære bakgårdssjapper bør man ikke besøke i Polen heller... :wink:

+ 1

Skrevet

Tingen er at vi skal ta det som en road trip, og når vi først er der nede så har det ikke noe å si om vi blir en uke ekstra.

Men er det ingen som vet ca pris, eller tips om steder?

Skrevet
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=3726272

lol, why no do that? ;P

"proxit vender tilbake med E92 M3!"

Hehehe... den E32´en var jo ganske kul da... :lol: ... Polakkene er ikke tapt bak en låvedør og en slik ombygging koster flesk... så det viser jo bare at ting & tang er billig i Polen. Husk også at Polen er et samfunn med 38 millioner innbyggere... så at det også finnes flinke karosserimakere der er ikke så merkelig... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...