Ostnes Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Den heter Orinoco metallic og er en individual farge, så jeg tror det er den eneste i landet med denne fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Måtte være noe sånt ja. Kul farge uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Liten update: Bilen har nå fått Inspection 2 service og bytta alle oljer og filter, + 2 nye bakdekk Også fant jeg ut at svigers har høytrykkspiller med foamgun, så flytta med meg alt vaskedillet mitt inn dit. Foamgun er tingen Trenger bare ei såpe som er beregna til den. Forslag? Er snowfoam fra ScandicShine bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg lurer også på hva som er bra i høytrykkspyler beregnet for påføring av skum. Kommer vel an på hvilket blandingsforhold spyleren lager, dette varierer vel vil jeg tro. Jeg har en Kärcher med en egen såpetank. Når jeg bruker denne blander den inn vann og påfører skum, men jeg vet jo ikke hvor mye vann per såpe den bruker. Regner med at man kan prøve seg frem, begynne med 1:2 såpe og vann på tanken feks., også ser man om det blir greit med skum. Når det begynner å bli lite skum etterhvert som man prøver seg med mer vann per såpe i tanken, vet man omtrent hvor sterk blandingen skal være i sin høytrykkspyler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg brukte bare rein Meguiars NXT såpe, men skal bestille noe mer egnet fra scandicshine snart.. Snowfoam elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Utrolig flott bil! Skiller seg ut på en superbra måte Elsker farga på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Tusen takk, alltid kjekt med positive kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Så på speilene dine at du mangler acs emblem, får du på GS for 30,- stk er de tykke og ikke klistremerke versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Chemical Guys CitrusWash&Gloss er en veldig god såpe både til bøtte og foamcannon. CW&G sammen med event. Valet Pro Orange Prewash, renser utrolig bra. Pleier å bruke rundt 1cm med CW&G og event. 1 cm med OPW Men hvis det er original Foamcannon'n til Karcher eller noe sånt, så vil du uansett ikke få noe bra skum (barberskum lignende). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hiver bare inn tre bilder jeg tok i sta da jeg var og tok noen bilder av en lastebil jeg polerte på lørdagen Det passa så bra å klatre opp på en container.. Og et bilde av vinterbilen min, en 89modell 316i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Utrolig flott bil! Digger frontfangeren og CSL-luka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Liten update i dag, jævli lenge sia sist. Leverte bilen til EU-kontroll i september, og der blei den stående til rett før jul. Egentlig mest fordi jeg ikke har hatt bruk for den, så den har blitt tatt litt innimellom. Har skifta blant anna begge bærearmer framme, bakre bærearmforinger, hundebein, stabstag, støtdempere bak, camberjusteringsstag, lysjusteringer framme og bak (xenon), bremserør, låskasse på førerdøra og på Onsdag fikk jeg godkjent Supersport senkesettet på biltilsynet i Molde. Heller der enn i Ålesund. Fikk desverre ny mangellapp på k-sport camberjusteringsstagene bak, da jeg ikke hadde tuv-papir på de... Hiver ut noen bilder: Under bilen foran: Bak: Skal kansje bygge meg hus nå, og vurderer å selge bilen.. Blandede følelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Fått plukka av bakfangeren, klar for lakkering og M-tech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Grunna. Trenger bare en kraftig vask nå, så skal den til lakkering i helga. Helt fantastisk at alt verktøyet jeg har brukt til demontering kommer fra verktøyskrinet i koffertlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Da ligger bilen på finn.no. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27185372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå