Rayman Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2023604 Noen så synst noe om den stylingen her? Synst den er noe spessiell men liker den på en måte! Kan jo være bra kupp dette hvist den er godkjent med bredding/dekkene og kompressor med 300-400 gamp
Ørjan^^ Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 eneste tøffe me denne bilen er at du får plass til en voksen felg dimensjon og selvfølgelig pustehjelpen
AuroraDriver Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Det der så bare mildt sagt j***** ut ...
Hyggmaister Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 usj å fysj å gusj. Tror det attpåtil er en repost.
Mr.Silver Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 litt morsomt at alt er godkjent da, om det er tilfellet selvfølgelig..
Lars89 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Bilen har potensiale. iIkke fan av styliga. Blir for mye med de ekstra hjulbuene utenpå breddinga. Hadde bilen stått et annet sted i landet hadde den væt solgt for lenge siden. (og endt opp på Rudskogen med knust styling og piggfrie vinterdekk bak )
Stramvaier Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Ikke meget vakkert egentlig dette er vel noe bauer etterlignende styling om jeg ikke tar helt feil
Clerion Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 litt morsomt at alt er godkjent da, om det er tilfellet selvfølgelig.. Sålenge alt holder seg innenfor speilene skal det vel være det tror jegBilen så forøverig helt jævli ut =p...... Voldtekt av E30 spør du meg
wabby Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Syns den var litt artig egentlig jeg. Men tviler den hadde klart turen alta -> Kr.sand. hehe
Tronstad Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jo det jeg trodde og, rieger widebody kittet, en av de to som er Usikker på navnet men var en post for noen uker siden ang saken
T. Thøgersen Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Rieger Genesis vel? Syntes nesten den var litt tøff jeg.
cmn Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det er IKKE Rieger Genesis hvertfall, selv om det kan se ut som det har vært utgangspunktet. Rieger Genesis har ikke de "ekstra hjulbuene", og har annen front- og hekkspoiler. Vil da påstå at Rieger Genesis er en del finere enn den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå