mrbatnes Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 må få deg m3 bredding du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Driiit rått. Ligner veldig, du må bare få bestillt et sett med små skilt nå. Et lite spørsmål til, når du lakkerte bilen. Brukte du type biltema spray eller sånn airbrush? /Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 jeg fikk blandet riktig lakkode på sprayboks hos C.Christoffersen på kjørbekk;) med Maston Sprutedyse. den sprøyter meget fint;-) så da er det bra nok i massevis til slike ting;-) jeg har ikke lagt klarlakk ennå så den er sølvgrå halvmatt ca:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 genialt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Rå bil, ser ikke forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Drittøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Sånn, da var bilen registrert også.! Monovisker har den også fått. (føler jeg snart må skjerpe meg...) haha! DET ER EN MODELLBIL GOD DAMN IT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Sorte nyrer next? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Sorte nyrer next? ja må bli det, bare finne ut hvordan jeg kan gjøre det på enklest mulig måte;-) er så mye krik og krok også sitter den fast i grillen, men skal få det til;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 svart neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 artig guttunge hilsen pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Er det ikke dokumentforfalskning det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Blir bare bedre og bedre, ser ut som du har gjort noe med eksosen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Skal du benke den snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå