Gå til innhold

Ny familietralle, 320dat mtech!

eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

uff høres utsom mye arbeid. Leser cd skifteren mp3 i e46? om den gjør det dropper jeg ipod koblingen ihvertfall.

I likhet med cd-spilleren fremme som kan dette fra en eller annen dato som Fredrik sa, gjelder dette også cd-veksleren bak. Husker ikke hvilken dato dette er, men skal ikke være så vanskelig å finne ut av.

Om du ikke vil bruke så mye penger er det aller enkleste å benytte seg av aux-tilkoblingen i bilen, men da må alt syres fra telefonen/mp3-spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

har funnet ut verken cd veksler eller cd spiller foran leser mp3, dette kom vel kanskje i 2004?

Ellers har jeg fått gjort litt med bilen.

-byttet alle tøymattene inni, til sorte velour med mtech logo

-renset skinn og satt det inn med lederlotion

- hatt insp 1 med bytte av alle væsker

xenon lysene begynte og tulle seg, ville ikke alltid slå seg på. prøvde først bytte av pærer men samme resultat. Fikk diagnostert problemet, og ble presentert en regning på 11000,- for fixing.

Dette ble gjort( selger betaler for delene) men samme problemet forekommer. Har allerede reklamert en gang der de skiftet flere deler(uten videre kostnad for meg selvsagt), men fremdeles virker de ikke.

Så skal inn igjen til uken for å få en endelig ordnings på det.

På planen fremover er

-skifte bremseskiver og klosser foran

-skifte glødeplugger (1 er defekt)

noen som har skiftet glødepluggene før og har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

i dag fikk jeg et lite snodig problem med stereoen i bilen. Hadde relativt høy musikk på da jeg kom kjørende hjem fra fjellet og tlf ringte. Jeg svarte den med tlf knappen på rattet, men musikken slo seg ikke av- mot normalt som leif juster sa. Så jeg måtte jo bare legge på igjen da jeg ikke hørte en dritt utenom musikken. Ingen knapper til stereo virket, mens gps og tlf virket som normalt!

Så jeg måtte ufrivillig høre på høy musikk hele turen hjem. forsøkte å ta av tenning men til ingen nytte. alt slo seg av bortsett fra musikken.

Så jeg demonterte alt baki der og fant en reservehjulbrønn som var halvfull av vann! fikk øset det utav, men finner ingen dreneringshull! Noen som vet om det finnes?

Fikk ihvertfall trekt ut kabel til radio modul og satt den på igjen-og nå fungerer det normalt.

Men jeg lurer på om ikke fuktigheten bak der gjør sitt for at både navi computer og nå radio modul oppfører seg teit. navi computer virker aldri når det er kaldt ute, først når bilen har fått temp inni virker den.

skal få satt inn en vifteovn en natt så alt får tørke skikkelig, så håper jeg det blir i orden igjen!

men, dreneringshullet, noen som vet hvor det er?

btw, heldigvis virker nå xenonlysene som de skal. Etter bytte av begge styringsenheter, lysmodul, pærer og tennere. billig? nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Nå har vi hatt denne bilen i halvannet år. Og etter endel trøbbel i starten virker nå bilen meget bra. Men, det var på høy tid og kvitte seg med regnskoginteriøret. Hadde egentlig tenkt å bytte det ut i karbon, siden i min forrige e46 cab med lyst skinn så det veldig bra ut. Bestilte noe vinyl lookalike carbon som skulle se helt ekte ut, på ebay. Da jeg åpnet pakken ble jeg skuffet, det så helt forjævelig ut. Men jeg hadde til overs endel alcantara stoff etter stereobygging i min scirocco. Alcantaraen hadde ganske bra match med fargen i mtech taktrekket så tenkte at det blir bra.

Og det synes jeg det gjorde også, skal ta noen bedre bilder i dagslys;

e3xa9w1qye9it71qd8vj.jpg

yr1nw6aoadt5ko21md5y.jpg

kdtjzmufdrr81o3cnxiw.jpg

Eneste jeg ikke er 100% fornøyd med er stoffet på girknotten. Der måtte jeg sy, og vanskelig å få det på plass uten rynker. Skal forsøke å dampe stoffet, kanskje det former seg litt bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...