MatsBuer Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Satt og spiste lunsj i bilen dag. Jobber som håndtverker og da er bilen veldig go å ha når gradene bikker under nullen. Hadde selvfølgelig bilen på tomgang for å få litt varme og nyte litt musikk mens jeg koste meg med dagens VG. Ut av det blå kommer en gammel man bort og banker hardt på ruten og kommanderer meg til å slå av bilen med en eneste gang. han spurte også om jeg var dum og ikke hadde fått meg meg at vi lever i en miljø krise. Han ga meg også navnet miljøsvin. Må innrømme at jeg hadde mest lyst til å be han suge en feit en og pelle seg vekk føre jeg.... Men med tanke på at jeg satt i en firmabil med firmalogo over hele bilen. Så bet jeg tenna sammen, skrudde av bilen og ga han værdens falskeste smil og beklaget. Noen andre her som har fått sitt møte med hysteriske miljø elskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 OMG nekter og tro det jeg leser!?!?! det koker inni meg når jeg leser dette her s.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 he he,heldigvis ikke,men de blir ikke mye utslipp av tomgangskjøring,min 07 mod transporter t5 viser 0,3 liter i timen i forbruk på tomgang..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 trodde ikke det var miljøkrise lenger, er det ikke finanskrisa som gjelder nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Er du litt oppi åra så tar det vel litt tid å få med seg ting Kommer vel en krise til før de har kommet til finanskrisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg fikk denne på butikken engang... akkurat fyre opp bilen, men måtte vente på en treig kompis som var 10m unna... så banket det på vinduet, en gammel kar som ba meg skru av motoren Jeg rista på hodet, fortalte at jeg akkurat hadde fyra bilen, men akk nei. Det hjalp jo ikke Så det ble turtallsperra forbi han ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 kanksje han er i overkant av midtlivskrisa, eller pansjonistkrisa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hadde nok også gjort det samme hvis jeg satt i firma bilen(rørlegger) Men får en jevla løk! fy faen.. Må alltid inn i bilen og varme seg litt til frokost og middag hvis ikke det er noe bedre(varmere) sted, gjerne med radio og finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hadde nok også gjort det samme hvis jeg satt i firma bilen(rørlegger)Men får en jevla løk! fy faen.. Må alltid inn i bilen og varme seg litt til frokost og middag hvis ikke det er noe bedre(varmere) sted, gjerne med radio og finne dagen er ikke den samme uten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Anbefaler Webasto. Den er så stille og ryker så lite (bortsett fra noen sekunder litt etter oppstart) at ingen legger merke til det. Bruker den når jeg står oppe på dekk på ferjer også. For ikke å glemme varm og is/snøfri bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Haha! For en kødd! Er alltid noen tullinger som må legg seg opp i ALT og tror de er "perfekte" selv. Han skulle kommet over meg en morgen. Lar bilen svive i flere minutt for å varme opp kupeen. Skinnseter+is på innsiden av frontruta tar litt tid å varme opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg lar også bilen min stå på tomgang leeeeenge om morgenene. Type mellom 30 og 15 min... Den er fantastisk våt inni, og ofte må frontruta skrapes på begge sider. M30B28 med L-jet er vel ikke det mest miljøvennlige. Mener å ha lest at en E28 528i forurenser like mye som 18stk E36 328i, uten at jeg har noen steder å vise til at det står. Synd, trist og leit med miljøet. Det var ikke biler som gjorde at den forrige istiden opphørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Gjør stort sett det samme selv på jobb, tror jeg hadde blitt småforbanna om et eller annet menneske hadde kommet bort til meg.. Er alltid en høydar å komme inn i varm bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg har på webasto og mye på tomgang ,vil jo ha litt varmer klima. OEn bil forurenser midre enn en ku. Kua fiser hel døgnet men bilen bare noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Han der burde tatt seg en tur til jobben min, der står det 10 biler på rekke og rad og varmer seg en halvtime før vi er ferdig på jobb Du burde sagt at du ikke liker snø og derfor lar bilen stå på tomgang døgnet rundt for og få fart på den globale oppvarmingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå