Gå til innhold

Tomgang VS miljøkrisen

MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Satt og spiste lunsj i bilen dag. Jobber som håndtverker og da er bilen veldig go å ha når gradene bikker under nullen. Hadde selvfølgelig bilen på tomgang for å få litt varme og nyte litt musikk mens jeg koste meg med dagens VG.

Ut av det blå kommer en gammel man bort og banker hardt på ruten og kommanderer meg til å slå av bilen med en eneste gang. han spurte også om jeg var dum og ikke hadde fått meg meg at vi lever i en miljø krise. Han ga meg også navnet miljøsvin.

Må innrømme at jeg hadde mest lyst til å be han suge en feit en og pelle seg vekk føre jeg.... Men med tanke på at jeg satt i en firmabil med firmalogo over hele bilen. Så bet jeg tenna sammen, skrudde av bilen og ga han værdens falskeste smil og beklaget.

Noen andre her som har fått sitt møte med hysteriske miljø elskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk denne på butikken engang... akkurat fyre opp bilen, men måtte vente på en treig kompis som var 10m unna... så banket det på vinduet, en gammel kar som ba meg skru av motoren

Jeg rista på hodet, fortalte at jeg akkurat hadde fyra bilen, men akk nei. Det hjalp jo ikke

Så det ble turtallsperra forbi han ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde nok også gjort det samme hvis jeg satt i firma bilen(rørlegger)

Men får en jevla løk! fy faen..

Må alltid inn i bilen og varme seg litt til frokost og middag hvis ikke det er noe bedre(varmere) sted, gjerne med radio og finne :P

dagen er ikke den samme uten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! For en kødd! Er alltid noen tullinger som må legg seg opp i ALT og tror de er "perfekte" selv.

Han skulle kommet over meg en morgen. Lar bilen svive i flere minutt for å varme opp kupeen. Skinnseter+is på innsiden av frontruta tar litt tid å varme opp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider