MatsBuer Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Satt og spiste lunsj i bilen dag. Jobber som håndtverker og da er bilen veldig go å ha når gradene bikker under nullen. Hadde selvfølgelig bilen på tomgang for å få litt varme og nyte litt musikk mens jeg koste meg med dagens VG. Ut av det blå kommer en gammel man bort og banker hardt på ruten og kommanderer meg til å slå av bilen med en eneste gang. han spurte også om jeg var dum og ikke hadde fått meg meg at vi lever i en miljø krise. Han ga meg også navnet miljøsvin. Må innrømme at jeg hadde mest lyst til å be han suge en feit en og pelle seg vekk føre jeg.... Men med tanke på at jeg satt i en firmabil med firmalogo over hele bilen. Så bet jeg tenna sammen, skrudde av bilen og ga han værdens falskeste smil og beklaget. Noen andre her som har fått sitt møte med hysteriske miljø elskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 OMG nekter og tro det jeg leser!?!?! det koker inni meg når jeg leser dette her s.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 he he,heldigvis ikke,men de blir ikke mye utslipp av tomgangskjøring,min 07 mod transporter t5 viser 0,3 liter i timen i forbruk på tomgang..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 trodde ikke det var miljøkrise lenger, er det ikke finanskrisa som gjelder nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Er du litt oppi åra så tar det vel litt tid å få med seg ting Kommer vel en krise til før de har kommet til finanskrisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...