Gjest Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Da har jeg mistet hodet igjen og gått til anskaffelse av nok en E39. Nå har jeg snart hatt det meste av E39, men aldri før en orginal faceliftutgave. Blir spennende å se om den innfrir forventningene.. Dette blir altså firmabilen, og kommer sikkert til å bruke den en del privat også - derfor prioritere jeg å finne en bil med diesel for å kjøre litt billigere. Uansett moro motor dette, ble veldig overrasket over respons på lavt turtall. Litt om bilen; BMW 530 dat sein 2000 modell så jeg velger å skryte på meg at det er en 2001 modell Kjøpt ny i Norge hos BMW forhandler, kun èn eier - som forøvrig har kjøpt seg helt ny X5=) Tar med utstyrslista i samme slengen.. Den mangler takluke av det som er gøy, men har til gjengjeld servotronic, PDC, antrasitt takhimmel, og elektrisk bakluke:) Helt ok med utstyr. Har desverre kun bilder fra annonsen, men skal knipse nye bilder på søndag. S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S227A SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION Sportchassi+lägre+nivåreglering S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning S316A AUTOMATIC TAILGATE OPERATION Koffertluckamekanism automatisk S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Vindruta grön glas grönkil S386A ROOF RAIL Takreling S417A SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH Solskyddsgardin dörr bak S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Strålkast.rengör.anl/intensivrengöring S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S536A AUXILIARY HEATING Parkeringsvärme S632A COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA) Förberedelse BMW Handy (Motorola) S650A CD PLAYER CD Spelare S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi-system Professional DSP S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Förberedelse BMW 6 CD-växlare S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Sportratt multifunktionell S773A WOOD TRIM Ädelträutrustning S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Innertak antraciet antracit S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Halvljusautomatik-koppling S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Leveransskyddspaket S945A CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY Dummy-SALAPA S202A STEPTRONIC Steptronic S266A LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48 BMW lättmetalhjul S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska S220A SELF-LEVELING SUSPENSION Nivaareglering S473A ARMREST, FRONT Armstöd fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Gratulerer med fin firmabil! (skal spare deg for min mening om treverk i bil da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hehe.. det ser helt vanvittig ut med det treverket.. skal hive det rett ut:p Skal prøve å pusse ned å få lakket de i matt sort. Hadde det samme på M5`en og det fungerte greit. Likte interiøret ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 grattis grei firmbil det godt at skogen skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Dårlig gjort... Får bare kjøre ford transit connect og baguett partner som firmabil jeg:( Bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Vært i Molde og kjøpt bil nå igjen? Ser den er solgt ny hos Reitan bil, og siden den har hatt en eier så legger jeg sammen 2+2 og får 4. Pen bil. Regner med du sjekket den godt for rust før du handlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Heisann! Bilene jeg har kjøpt i molde har alltid vært veldig bra, så jeg prøver lykken igjen. hehe.. Jeg sjekket under bilen, panseret, tanklokket og bagasjeromsluka. Det eneste jeg fant var en liiiiten antydning på bagasjeluka, men det var ikke mye altså. Skal uansett få ordnet det.. Ellers en sprek og god bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fin firmabil! Syns faktisk ikke treverket var så ille i denne. Har nok litt å gjøre med 2-delt interiør. Det var PENT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 NICE bil! Me like lyst skinn interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Flott bil Individual-utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Stilig bil, likte det interiøret GODT! Kommer vel litt smågodt på denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Grattis med nok en "ny" BMW Stig. Og jeg skulle gjerne hatt det interiøret i min Touring . Har du fått sjekket litt ut det jeg spurte deg om på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Takk for gode tilbakemeldinger:) Hentet bilen i går, kjørte hjem på ca 1 time med snittforbruk på 0.67 - litt annet i forhold til X5`en som drikker godt:p Har mye planer for bilen men har ikke tid til å gjøre noe enda, men skal prioritere å få ut skogen:) Steffan: Fargen som er brukt er iallefall oxfordgreen met. men han var ikke helt sikker på den effekten, venter på svar fra han=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Flott bil, helt konge firmabil, greit med motor også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå