SofaKingFresh Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Bryr meg stort sett ikke hvem eller hva som står ved siden. Men rygger alltid, eller står med fronten ut når jeg parkerer . +1!
bingo Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 skulle ut å kjøre idag, så fikk jeg se att jeg hadde fått en julegave av en ukjent person! takk skal du ha, du med blå bil
Søreng Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Tar om mulig 2 plasser når jeg parkerer... Tenker at der er bedre å få en liten bot i "ny og ne" enn lakkering en gang i mnd. Har forøvrig vert veldig heldig til nå å ikke fått en eneste bot Ellers så er det godt å se at det ikke bare er jeg som driver med NAZI parkering
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Tar om mulig 2 plasser når jeg parkerer... Tenker at der er bedre å få en liten bot i "ny og ne" enn lakkering en gang i mnd. Har forøvrig vert veldig heldig til nå å ikke fått en eneste bot Ellers så er det godt å se at det ikke bare er jeg som driver med NAZI parkering lite tips da er å ta 2 parkeringslapper. koster mer, men billigere enn evnt bot
Oderschvank Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 tar også oftest 2 plasser dersom det begynner å bli trangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå