///Mysild Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 denne saken var vel opp for none måneder siden... men nå er avgjørelsen kommet! fikk som fortjent! http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article634430.ece
matsrh Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Han fikk som fortjent ja! Har ingenting til overs for fyllekjørere!
///MPower Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 fikk som fortjent ja. men er ikke for "alltid" 5år uten lappen i norge?
E36Cab1 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Er jo sånn Norge er,"livstid" i norske fengsler er vel 21år der en slipper ut etter max 15......idioti...
Sir Hofstad Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Gutt med BMW (ble poengtert av avis...) kjørte i fylla ned og drepte en familiemann på MC. Fengsel i 1 år og 3 mnd samt uten lapp for alltid...??? For å drepe noen Vet hva jeg ville gjort om jeg hadde behov for å knerte noen...
ingard Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Er jo sånn Norge er,"livstid" i norske fengsler er vel 21år der en slipper ut etter max 15......idioti... Det er ikke uten grunn at livstid er 21 år. Ekte livstid koster alt for mye penger, og er sjeldent noe bedre for den straffedømte.
hauken Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 mistet lappen for alltid vil i praksis si 5 år,så er han på veien igjen
BreitBau Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 For alltid er for alltid.. MEN han kan SØKE om å få den igjen etter 5 år. Da må han søke om dette til politimester i fylket, med anbefalning fra lensmann i lokal kommune. Og da spiller det er rolle hvordan du har oppført deg de siste årene.. Dersom du fortsatt driver med tull og faenskap, så kan du glemme det til det har gått en god stund med god oppførsel..
Werther Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Synes at det er bra at "livstid" i beste fall er 5 år, og ikke livstid. Folk kan forandre seg mye på noen år, og jeg synes ikke man skal lide i maange år for noe man rotet seg borti som ung. Bedre at han får tilbake førerkort og får seg jobb og skatter til fellesskapet, enn at han går på trygd.
Lars89 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Noe sier meg at rullebladet hans kommer til å vokse i løpet av 5 år. Alle jeg kjenner/har hørt om som har mista lappen, enten en kortere periode eller på livstid fortsetter bare å kjøre, gjerne enda villere enn før...
deerepower Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 synes rett å slett synd på han..men han kunne jo i det minste kjørt som folk:P
///Mysild Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 synes rett å slett synd på han..men han kunne jo i det minste kjørt som folk:P med 2.5 i prommile, så syntes du synd på han? han har INGENTING på veien å gjøre... en kamerat av meg gjorde det samme... jeg sa til han at du er en tosk, og du får som fortjen... var ikke førstegang med han heller
S.Arnesen Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Blir ikke helt enig med meg selv jeg egentlig. jeg syns det karen har gjort er helt forkastelig, men at en dum handling som guttevalp skal få en så stor konsekvens for resten av hans liv syns jeg ikke er riktig. Man forandrer seg mye fra man er 20 til man er f.eks 30 år, og på den tiden så har man nok innsett at det man gjorde var virkelig dumt og uansvarlig... Men så er det det å avgjøre når han er blitt voksen nok da
skillbill Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Synes at det er bra at "livstid" i beste fall er 5 år, og ikke livstid. Folk kan forandre seg mye på noen år, og jeg synes ikke man skal lide i maange år for noe man rotet seg borti som ung. Bedre at han får tilbake førerkort og får seg jobb og skatter til fellesskapet, enn at han går på trygd. Overhodet ikke Slike grove overtramp i trafikken MÅ FÅ konsekvenser for resten av livet! Hadde en ganske hissig diskusjon om denne saken i en annen tråd, og jeg er meget glad for dette utfallet av saken! For meg er livstid livstid, og han må gjerne søke om å få tilbake lappen etter 5 år, men uansett hvor mye "bedring" han har vist, så vil jeg IKKE ha denne personen tilbake i trafikken! Det blir for dumt hvis man skal kunne skylde på "jeg var ung den gang", og så få starte med blanke ark, enkelte ting kan aldri tilgis, og må straffes deretter!
skillbill Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 synes rett å slett synd på han..men han kunne jo i det minste kjørt som folk:P Synd på denne personen? Why?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå