Leadfoot Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Sier det igjen, nydelig bil. Men likte ikke helt enderørene på nye potta, litt for store og blanke synes jeg, hehe. Og vær så snill å skaff noen litt mer tidsriktige felger, jeg er dødsens lei av å se de felgene på alt som er av 90talls Ford, Toyota og alt det der. Da er det bedre med originalstål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Hehe for å si det sånn, de felgene på bildet er vinterfelger:p Jeg ville ALDRI brukt de som sommerfelger. Har noen MiM 1400 15" til den jobben<3 Bilen skal senkes 40/40mm snart:) Dersom det kommer noen andre felger blir det brock b1 eller borbet a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 senk bbs rs og glasshus, say no more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Senk Liker ikke å kjøre 325iSUV altså? Men bytt ut de derne vinterfelgene med stål Sommerfelgene er vakre hvertfall! Skulle hatt noen slike på denne her og: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112213 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Nye sommerfelger er innkjøpt<3 MiM felgene selges for 1800kr på salg avdelingen:) Dette er de nye: Skrudde RH CUP 17" Forran: 8.5" 215/45-17 Bak: 9.5" 235/40-17 Emblemene i midten skal byttes til org blå bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Har fått vist bilen på biltilsynet og den gikk igjennom med 0 feil, så nå venter jeg bare på skilter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Å, det blir strøkent når senkingen kommer på. RH Cupfelger er noe av det peneste man kan ha på E30, så dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Pen bil! Ordentlig pen! HVa er innpress på fram- og bakfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Perfekte enderør, fornøyd med lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 For et nydelig eksemplar! Litt senk, så er du i boks! Trenger ikke og gjøre mer med den! Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Jeg er litt usikker på om du har bestemt deg, men jeg ville gitt pokker i M-tech ll og beholdt den slik den er + senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Takker for komentarer:) Jeg skal kun senke den 40/40mm og beholde den slik den er:) Er gøy med en såpass stilren og fin "orginal" e30. Angående inpresset på felgene så er det helt på trynet så jeg må ha 20mm spacer bak (noe jeg har på det ene bildet) og forran må jeg ha 32/35mm. Dette er siden innpresset på felgene er så lite at de subber dersom jeg ikke spacer ut. Kan hende jeg må valse 1cm bak elns og litt mer forran, men det går greit. Kjører med FK automotive Tûv skrudde spacere med sentrering så er ikke redd for at de skal falle av hværtfall. Potta har akkuratt passe lyd synes jeg. På lavt turtall hører man den som en org 325i med litt mørkere lyd, men på 4000rpm får den et herlig snerr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Alle go gutta kommenterte på en dag her Bror! Kast deg opp at meg i helga? Det er PARTY fra i dag til søndag! KAST DEG I BILEN OG KOM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Angående inpresset på felgene så er det helt på trynet så jeg må ha 20mm spacer bak (noe jeg har på det ene bildet) og forran må jeg ha 32/35mm. Dette er siden innpresset på felgene er så lite at de subber dersom jeg ikke spacer ut. Kan hende jeg må valse 1cm bak elns og litt mer forran, men det går greit. Kjører med FK automotive Tûv skrudde spacere med sentrering så er ikke redd for at de skal falle av hværtfall. Dersom en felg subber i hjulbuen fordi innpresset er lavt kan du hvertfall ikke space de, da kommer jo bare hjulet enda lengre ut og problemet blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Går sikkert borti dempere og slikt da vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå