Gå til innhold

B®O®™ - BMW 325i E30 1986 - Entusiast edition

B®O®™
 Share

Anbefalte innlegg

Sier det igjen, nydelig bil. Men likte ikke helt enderørene på nye potta, litt for store og blanke synes jeg, hehe. Og vær så snill å skaff noen litt mer tidsriktige felger, jeg er dødsens lei av å se de felgene på alt som er av 90talls Ford, Toyota og alt det der. Da er det bedre med originalstål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe for å si det sånn, de felgene på bildet er vinterfelger:p Jeg ville ALDRI brukt de som sommerfelger.

Har noen MiM 1400 15" til den jobben<3

IMG_0396.jpg

IMG_0402.jpg

Bilen skal senkes 40/40mm snart:)

Dersom det kommer noen andre felger blir det brock b1 eller borbet a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Takker for komentarer:)

Jeg skal kun senke den 40/40mm og beholde den slik den er:) Er gøy med en såpass stilren og fin "orginal" e30.

Angående inpresset på felgene så er det helt på trynet så jeg må ha 20mm spacer bak (noe jeg har på det ene bildet) og forran må jeg ha 32/35mm. Dette er siden innpresset på felgene er så lite at de subber dersom jeg ikke spacer ut. Kan hende jeg må valse 1cm bak elns og litt mer forran, men det går greit. Kjører med FK automotive Tûv skrudde spacere med sentrering så er ikke redd for at de skal falle av hværtfall.

Potta har akkuratt passe lyd synes jeg. På lavt turtall hører man den som en org 325i med litt mørkere lyd, men på 4000rpm får den et herlig snerr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående inpresset på felgene så er det helt på trynet så jeg må ha 20mm spacer bak (noe jeg har på det ene bildet) og forran må jeg ha 32/35mm. Dette er siden innpresset på felgene er så lite at de subber dersom jeg ikke spacer ut. Kan hende jeg må valse 1cm bak elns og litt mer forran, men det går greit. Kjører med FK automotive Tûv skrudde spacere med sentrering så er ikke redd for at de skal falle av hværtfall.

Dersom en felg subber i hjulbuen fordi innpresset er lavt kan du hvertfall ikke space de, da kommer jo bare hjulet enda lengre ut og problemet blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...