Simpel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Kan noen opplyse meg om hva som menes med "tyskerstuk"? Stuking har jeg tidligere definert som noe stupbombefly-relatert, eventuelt rote rundt uten mål og mening, fortrinnsvis i hasjrus. Ser ikke at noen av disse passer helt her, har nå skjønt at det har noe med styling å gjøre.
PenguiN- Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Maks senking, alt for brede hjul, mest mulig original og minst mulig styling. dekk strekk og spessielt gamle tyske (VW, BMW, Mercedes)faller fort under denne kategorien. se felgen-garage.de
S.Arnesen Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 bilen skal vel også være mest senket foran...
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 "Stuk" forøvrig fra svensk - noen kan sikkert si hva som er grunnbetydningen av det svenske ordet. Svensk har jeg virkelig ikke greie på...
Deep Dish Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 "Stuk" forøvrig fra svensk - noen kan sikkert si hva som er grunnbetydningen av det svenske ordet. Svensk har jeg virkelig ikke greie på... Tja, du har jo da: Om STUK STUK finns på campus Luleå och är studenternas egna uteställe. STUK ägs gemensamt av Teknologkåren och Luleå studentkår. Kärnan i STUK:s verksamhet är de frivilliga studenter som arbetar ideellt på stället. Naturligtvis är merparten av gästerna studenter vilket skapar en oslagbar stämning! Bland STUK:s verksamheter finns: - Nattklubb Onsdag, fredag och lördag. Oftast lite lugnare på onsdagar med trubadurer eller liknande. - Lunchservering med tre olika maträtter varje vardag - À la carte restaurang med omsorgsfullt lagad mat till ett bra pris - After school/work på fredagar - Sittningar för föreningar eller sektioner titt som tätt - Fester för privata sällskap, däribland har vi även annordnat en bröllopsfest! - Konferenser för små som stora sällskap - Spelningar med stora nationella artister eller mindre lokala band - Café och pub med kaffe, fika och utmärkta pluggmöjligheter - Sportvisning på storbild - Catering i form av både mat och fika
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Om STUK STUK finns på campus Luleå och är studenternas egna uteställe. Ok, så "stuk" er et slags serveringssted... Så et tyskerstuk at det mindre glamorøse slaget kan kanskje kalles "tyskerkneipe"?
B3KK15 Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Når man forstuer foten i sverige sier man at man stukar foten.
EBørøsund Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Om STUK STUK finns på campus Luleå och är studenternas egna uteställe. Ok, så "stuk" er et slags serveringssted... Så et tyskerstuk at det mindre glamorøse slaget kan kanskje kalles "tyskerkneipe"? Kebabtralle....
Glenno Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Kan noen opplyse meg om hva som menes med "tyskerstuk"?Stuking har jeg tidligere definert som noe stupbombefly-relatert, eventuelt rote rundt uten mål og mening, fortrinnsvis i hasjrus. Ser ikke at noen av disse passer helt her, har nå skjønt at det har noe med styling å gjøre. Mitt eks Tyskerstuck:
-Anders- Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Her vil det vel bety utseende/tilstand. At noe har det rette stuket. De mye omtalte tyskertendensene!
Dr_S Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 glenno, er vel ikke tyskerstuk når bilen står i helling
EirikL Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Jeg får tyskerstuk hver gang jeg tramper inn bremsen Har muligens litt dårlige dempere...
fish Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Bokmålsordboka Ordet 'stuk' er ikke et oppslagsord i Bokmålsordboka. OM TILSLAGET ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord stuk verb imp normert stuke stuke v1 el. v2 (fra lty, eg 'være stiv', besl med *stokk) presse sammen metallstykke ved støting el. klemming s- en bolt / s- en hjulring presse sammen om felgen.
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Slik: Eller gjerne min egen bil, som er litt mer diskret men som iallefall jeg syntes går under denne kategorien.. Er forøvrig det kuleste stuket man kan ha på bmw i mine øyne!!! (selvsagt med noen forbehold og visse grenser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå