Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nettopp handlet meg en 05mod E61 og hadde satt pris på tips angående felger til denne. 20" eller 22" Sikkert mange her inne som har bilder eller vet om felger som passer godt på denne modellen. Vil ikke ha svart senter men kan godt være gunmetal. Helst sølv. Bilen er svart.

Skrevet

Først og fremst, gratulerer så mye med en fantastisk flott bil. Motoren er det heller ikke noe å si på. Jeg har sett E60 med 22" (I statene selvfølgelig) og det syns jeg er i overkant stort. Jeg ville definitivt ikke satt på noe større enn 21", men pr. dags dato syns jeg 20" er er enn bra nok. Kjører med 8,5x20 245/30 ZR20 og 10x20 285/25 ZR20 (kommer til å smelle på 295/305 når bakdekkene må skiftes). Har også senket den med HARTGE sportsfjærer. Senker ca 30mm foran og senkes via stag fra nivåreguleringa til bærebroa bak. Knallfornøyd med dette oppsettet!

asem4frlx7y0dzy56hcv.jpg

Skrevet

Nydelig bil du hadde der og likte godt de felgene. Min er originalt senket så eg får se hvordan høyden er når eg har fått på hjula. Bare kom med masse gode tips her folkens. Hva heter de felgene over her?

Skrevet

Noen som vet hvilke hjul dette er? Det er 22" og tror det er TSW men er ikke sikker. Står på en norsk bil som sto til salgs for en stund siden.

tn_45_-1464540768.jpg

Skrevet

Jobber med en som har hartge i 20" og han skrøt veldig av de. Men de koster vel også skjorta og litt i 21"?? Men utrolig flotte hjul. Den røde der er perverst fin. Bare å komme med gode tips her folkens.

Skrevet

Det som er litt ukult er at det er så mange som kjører rundt med Replikafelger av M6 modellen..

På den andre siden så blir det jo da kanskje ekstra kult å kjøre rundt med ekte vare, hehe..

Gratulerer med nydelig bil iallefall!

Skrevet
Nydelig bil du hadde der og likte godt de felgene. Min er originalt senket så eg får se hvordan høyden er når eg har fått på hjula. Bare kom med masse gode tips her folkens. Hva heter de felgene over her?

Tusen takk for det. Felgene heter Toora T190, italienske felger forøvrig.

Det er litt vanskelig å anbefale felger, spørs litt hva slags prisklasse du er ute etter.. Men for min del er Radenergie R10, M6, Alpina Classic, Toora T190, osv. relativt sikre felger til E60/E61.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...