wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 jadda jadda...jeg har faktisk stålhjul på vintern som jeg trenger kapsler til...er 16toms stålhjul og det ser nok bedre ut med kapsler enn uten.. Har bmw originale kapsler i den størrelsen?Vil helst ikke ha biltema lissom..eventuelle priser og link til forskjellige utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Du får kjøpt denne i 16" hos BMW-forhandler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 hmm..de var litt øgli...noen andre forslag? Eventuell pris på de på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Hjulkapsler er øggli Tror utvalget i 16" er litt begrenset. Jeg ville vel ha stukket innom en forhandler og se hva de hadde å tilby... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 joda...kapsler er øglibøgli..men må man så må man...Ja får vel stikke innom en eller annen sjappe..men har troen på at originale kapsler koster rundt 1000lappen..nesten så det er billigere å kjøpe alufelger uten dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Nå har jeg googla og leta, men 16 tommers kapsler finnes knapt! Men jeg fant disse jaguarkapslene, og de er alt jeg fant: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Det fantes 16" kapsler til E46, men de fleste E46 modellene ble levert med BMW Ellipsoid lettmetallfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 nedtur..ser ut til at jeg må ende opp hos biltema likevel..kanskje de har noen kromkapsler med spinners..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 haha, jeg dør hvis du hiver det på bilen din seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 jammen..er jo tøft da..på utkikk etter lexuslykter også..hahaha:p neida..ikkeno spinners...men må ha på kapsler..sååå lei av å ha helsort bil sommer som vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Kan få kjøpe mine. Tror de er 16".. (Ikke de på bildet!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 men lignende slik på bildet? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Er akkurat lik som på bildet, men er usikker på om det er 15 eller 16".. Kan sjekke etter skolen. Har langdag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 tror nok det er 15toms da det ble levert på e28-e30 om jeg ikke tar feil? men si ifra når du vet no mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå