Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
æsj...hmm...får vel sende mail til bavaria og se hva de kan tilby...

Ville også sendt en mail til Schmiedmann i skien og spurt dem, de kan visst skaffe brukt også. Men som du sier, hvor ofte ser du en E38 med kapsler? Så det er nok ikke noe overflod av dem rundt om kring...

Skrevet
Letet litt til, og finner stålfelg bare til 728, og ingen av de større modellene.

5hdrwyr9zmx7ccurzp0v.png

Her er prisen på denne kapselen på GS

Hjulkapsel (Org)

Pris 244,52 kr. (195,62 kr uten mva)

Skrevet
ikke verre nei...sikker på at den prisen ikke er pr stk?tror det igrunn..hmm.. link/mailadresse til de folka i skien?

Prisen er pr.stk uten emblem, koster tett på 50 penger for emblem. Det var på GS Bildeler, de har avd i Oslo.

post@schmiedmann.no er adr til den andre butikken, som er i Skien.

Skrevet

Hvordan ser stålfelgene dine ut? Hvis du er en ulv å lakkere, kan du jo få dem sandblåst og lakkere dem i en eller annen kombinasjon med sølv og sort? Blank sort med sølvkant, kanskje? Du vil ikke finne noen andre med det samme i hvertfall :D

Skrevet
har sendt dem mail..takk for all hjem:)

No prob, bare hyggelig. Kjeder meg på jobb. Vondt i rygg/skulder så jeg må ta det litt med ro innimellom...

Skrevet
Hvordan ser stålfelgene dine ut? Hvis du er en ulv å lakkere, kan du jo få dem sandblåst og lakkere dem i en eller annen kombinasjon med sølv og sort? Blank sort med sølvkant, kanskje? Du vil ikke finne noen andre med det samme i hvertfall :D

har ingen bilder av bilen med stålfelga..får vel ta noen snart..

men tror ikke det blir det samme å lakkere dem...er tross alt vinter..for mye jobb med sandblåsing:) er uansett strøkne stålfelger uten skader/rust...

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser ut til at det nå blir handlet inn kapsler fra biltema..jaja skyt meg...umulig å finne originale til en billig penge...heller kapsler fra biltema til 150kr enn originale til 1500kr..da kan jeg likeså godt kjøpe noen brukte 16toms felger..hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...