Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nærmere 20 bilder ferdig redigert klart nå ;)

Skal bare få lasta dem opp i Photobucket!

Var vanskelige forhold å få til gode bilder, var så kald på henda at jeg nesten ikke orket å stille lukkertid etc selv :P

Men men, noen bra bilder ble det!

Jeg tror nok NeonMuffler koste seg!

Ispiggene griper hvertfall tak..

Han lå bredt forbi oss med et sleipt smil, hehe :P

Han i den røde E36'en uten frontfanger kjørte også imponerende bra, lå bredt leeeeeeenge bortover langstrekka :)

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har nærmere 20 bilder ferdig redigert klart nå ;)

Skal bare få lasta dem opp i Photobucket!

Var vanskelige forhold å få til gode bilder, var så kald på henda at jeg nesten ikke orket å stille lukkertid etc selv :P

Men men, noen bra bilder ble det!

Jeg tror nok NeonMuffler koste seg!

Ispiggene griper hvertfall tak..

Han lå bredt forbi oss med et sleipt smil, hehe :P

Han i den røde E36'en uten frontfanger kjørte også imponerende bra, lå bredt leeeeeeenge bortover langstrekka :)

tusen takk for den. hehe. hilsen mannen med e36 uten front fanger. :wink:

Skrevet
Personlig sitter jeg igjen med litt delte meninger.

Utrolig moro å kjøre utpå banen etterhvert som forholdet fikk godgjøre seg litt. Adrenalinet pumper i årene når man ligger i 90-100km/t og breier som juling på det værste, rart hvor smal banen plutselig virker da :wink:

Det som irriterte meg med treffet var det at kjøringen var så variert imellom sjåførene. Noen av disse 4x4 "rally" bilene kjørte for det meste time attack virket det som, noe som gjorde at vi andre måtte hele tiden følge med ekstra godt på høyre siden for å følge med når disse kom i 100-120km/t forbi deg der du ligger i sladd :?

Noe annet jeg også reagerte på var den totale mangel på sunn fornuft hos noen. En episode som jeg reagert spesielt på var når en kar kjørte ut på ventre side ut i snøfonna. Han som satt på i den bilen stelte seg på banen og rakk ut hånda for å få noen til å stoppe. Når jeg og en kamerat av meg kjørte lenger til høyre på banen for å unngå han karen, følgte han etter med å gå lenger ut på banen, slik at han nok engang sto foran i veibanen der jeg kom i ca 70km/t nedover isen og slang med rumpa. :evil:

Jeg forstår jo det at han ville ha meg til å stoppe for å dra ut bilen, men når det sto en evo 4 ved siden av han som hadde parkert i snøfonna, så er det liten vits for meg å stoppe for å prøve å dra han ut med min rwd.

Slike ting er livsfarlig, ikke bare for han som står i veien, men også for meg og min passasjer når jeg måtte ta en unnamanøver inn i ett spor som allerede var okkupert av en annen bil.

Utennom det så var det en koselig og morsom tur. Vi rakk tilogmed og tenne bål til og varme oss ved, såvel som å få grillet noen pølser :D

Forsåvidt så er det jeg som kjørte den røde e30'n, å han som vika på deg var for at DU/DERE skulle stoppa da EVO'n skulle ut på banen for å rygge inn til min for å koble på kroken.

Ja, kansje han gikk litt langt ut. å ja det er livsfarlig med tanke på føret som var der i dag.

Men hadde det kos jeg :)

Skal være enig om 4x4 som hadde time attack ja, kunne vært unngått det kansje.

Skrevet

sånt som det der går ikke vettu.. Det burde dere ha skjønt på forhånd!

Mener fortsatt at Marianne burde arrangere et treff.. Hun har hva som trengs for og styre slikt..

Skrevet
sånt som det der går ikke vettu.. Det burde dere ha skjønt på forhånd!

Mener fortsatt at Marianne burde arrangere et treff.. Hun har hva som trengs for og styre slikt..

hva da tenker du på?

Forsåvidt så er det jeg som kjørte den røde e30'n, å han som vika på deg var for at DU/DERE skulle stoppa da EVO'n skulle ut på banen for å rygge inn til min for å koble på kroken.

Ja, kansje han gikk litt langt ut. å ja det er livsfarlig med tanke på føret som var der i dag.

Men hadde det kos jeg :)

Skal være enig om 4x4 som hadde time attack ja, kunne vært unngått det kansje.

La merke til at du var glad i snø'n på venstre siden :wink::wink:

Så du hadde bra eksos patent på slutten av dagen også, kan hende du hadde det hele dagen, men la ikke merke til det.

Skrevet

Dette ble akkurat som det var i fjor.. rent kaos på banen!

Det jeg tenker påå, vi lå så tett at om bilen for spant rundt måtte man holde seg for og ikke mose i bilen foran..

Skrevet
men jeg savner masse bilder her jeg. alle de kameraene. også er det ikke mere bilder her....

Jobber med filmen nå. Om det er noen trøst?

Skrevet

Først og fremst vil jeg takke alle fremmøtte for en knallmoro dag :)

Flott at såpass mange stilte opp :)

Det ble litt mye biler på banen til tider, det fikk jeg med meg.

På banen fikk jeg kun positive tilbakemeldinger og glade fjes. Om det er noe man er misførnøyd med eller vil ha på en annen måte er det ikke værre enn å si ifra om dette.

Neste gang vil det bli delt inn i puljer RWD og 4WD. (om det er noe interresse for et nytt treff....?)

Førermøte ser jeg liten vits i å ha, da man får litt info og svar på eventuelle spørsmål før man kommer ut på banen. Dette blir også vrient, da folk kommer veldig spredt i tid.

Azeton....Da får du spøre Marianne om hun vil arrangere et treff som er tilrettelagt personlig for deg....Kanskje du skulle tatt en tur i dag før du kommer å slenger med leppa? Nytter ikke sitte å syte på forumet..

Uansett vil gjengen fra Sarpsborg dra innover ett par ganger til på nyåret...Om Bimmers folket føler for å ta seg en tur er dere selvsagt velkommne.

Det er vel flott at noen vertfall prøver å dra igang et slikt treff? Om det ikke blir 100% tilfredsstillende for alle sammen første gang, kan dette rettes på :wink: Jeg storkoste meg i hvertfall :D

Skrevet

Når blir neste treff da? :)

Om Bimmers folket vil være med en gang til blir det i løpet an januar \ februar....

Jeg er så absolutt med! :)

Får kanskje med meg en Audi S4 og noen andre kompiser, så det kan bli bra, vil jeg tro. :)

Veldig fornøyd med dagen, med unntak av litt noia for å sladde i høy fart, grunnet altfor mange biler. (Som kjørte forbi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...