AuroraDriver Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Nå har jeg prøvd å søkt litt rundt omkring, men finner egentlig ingenting .. Jeg lurer på hvor mye det medregnes å bruke på de to service nivåene? Men hvor mye betaler man for service for en 520D touring? For Kristiansand så har jeg forstått det slik at verkstedet på Lund, som både har best pris og servicenivå.
bad_ip Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Jeg fikk et servicetilbud på insp.2 av bmw sist uke. Den ville komme på ca 5,5k tror jeg det var. Da uten oljeskift. Så 6-7k for insp2? Og sånn som jeg har forstått det så er insp1 littegrann rimeligere?
Ørjan_S Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg hadde min inne til insp I hos bavaria i sommer og betalte en plass mellom 2-3k (kan sjekke nøyaktig når jeg kommer hjem) 5-serien er vel muligens litt dyrere enn 3 da...?
TorErling Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg betalte rundt 6.000kr for hovedservice, dette var ikke på BMW verksted vell og merke. Bytting av , motorolje, girolje, diff.olje, kjøleveske, bremseveske, servo-olje, tennplugger.. og gå over bilen å se etter feil. + smøring av alle dører hengsler osv..
Otis Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Emmsport i Trondheim tok vel 6000,- for Inspection 1 service, på min 520D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå