StianA Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Hehe, mye man kan få sagt om tennplugger vettu:)Ja, foresten velkommen til forumet da helene... Det har jeg jo helt glemt å si:) tsk tsk tsk... litt sent nå vel? å nå har dere sikkert klart og skremme henne så hu ikke kommer inn igjen gutta
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 nei da... ho tar det nok med et klype salt... hehe... men nokså "eksplosiv" tråd da...
B3KK15 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Litt sånn typisk forum. OMG EN JENTE O.O haha
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg har ikke bilde av bilen... men har bilde av meg http://images.bimmers.no/files/ct3rbj5hhpwybqsxyeby.jpg Nok ett bevis på at alle pene damer kjører bmw, (eller har en type med en)... Sporet jo ikke av.. Hun fikk jo svaret sitt, og da må det vel være lov å være interessert i det andre kjønn Ingen bedre måte å vite at hun ser innlegget på, enn å spørre i hennes egen tråd.. (det rimte *fnise*) og må si selv jeg spurte ganske diskret Vågalt gjort å legge ut bilde her. Btw. Bli med hjem å se på tennpluggsamlinga mi?
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 er jo egentlig ikke det da... folk som har nettby, facebook etc legger jo også ut biler... den var ny! *skrive den opp*
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 er jo egentlig ikke det da... folk som har nettby, facebook etc legger jo også ut biler... den var ny! *skrive den opp* Å gjøre det på et mannsdominert forum, blir omtrent som å hoppe i et løvebur. Når det kommer til sjekketrikset, fungerer det sånn ca like bra som "Du er så fin at jeg får lyst til å voldta deg.". Med andre ord veldig dårlig.
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 ja, DEN ser jeg men kanksje desto gøyere for ho å lese, og se hvor dumme vi blir? haah... den var også ny... menne, har du prøvd den, siden den ikke funker?
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 ja, DEN ser jeg men kanksje desto gøyere for ho å lese, og se hvor dumme vi blir? haah... den var også ny... menne, har du prøvd den, siden den ikke funker? Den er både prøvd og forkastet.
vetu03 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hehe:D Men får å si det sånn, det enkle er ofte det beste... Hvet om en som bruker: vil ikke være med hjem til meg å se en film å spise pizza.. Den funker omtrent hver eneste gang.
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Du er så deilig at jeg kunne sugd pi***en til han som pulte deg sist.. Eller: Kan jeg sette meg her eller blir du for kåt da? Eller: Dersom du spanderer en drink på meg blir det kanskje noe på deg også Sorry OT Og vi har ikke skremt ho vekk.. Ho må jo ta engasjementet rundt henne som ett megakompliment.. Og ikke kom med at vi skal ta sånne ting på MSN, for jeg har nemlig ikke msn hennes..
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Og ikke kom med at vi skal ta sånne ting på MSN, for jeg har nemlig ikke msn hennes.. Jeg har Sondre sin
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Og ikke kom med at vi skal ta sånne ting på MSN, for jeg har nemlig ikke msn hennes.. Jeg har Sondre sin ja, men bruker du msn? nei!
vetu03 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Og ikke kom med at vi skal ta sånne ting på MSN, for jeg har nemlig ikke msn hennes.. Jeg har Sondre sin Har jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå