Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet
Spennende. Lurer på hvilken motor de kommer til å putte i den.

Ja men de nevnte jo noe da ang. dette :-)

Although earlier rumors had the X6 M pegged for the same 5.0L V10 found in the M5 — or even a next-generation twin-turbo V10 — the performan

Det jeg har fra mine ganske troverdige kilder er at det blir en V8 Twin Turbo som skal yte i 500hk-klassen. I tillegg blir det et avansert X-Drive (firehjulstrekk) system som på bane gjør at bilen føles som en bakhjulstrekker, men der det er nødvendig skal den ha egenskapene til en hvilken som helst annen firehjulstrekker.

Alt det jeg har nevnt nå gjelder også for X5 M som også er under utvikling, og jeg har det fra sikre kilder i Tyskland...

Skrevet
Mye mer viktig for BMW er det at dette er en bil verden neppe ønsker for tiden!

For deg som bor i Bergen, så er det kanskje interessant å høre at en av de få bilene som selger skikkelig godt er nettopp X6...

Jæger Sentrum har visst nok solgt ut årskvoten sin på X6...

Men er ikke det pga folk bare vil ha den nyeste luksus-SUVen?

Er jo en "motebil" på linje med Cayenne, XC90, G-klasse osv.

Jeg tror du først skal lese litt om hva slags bil det er, før du hopper på "fornuft" vogna.

Det er like "miljøvennlig" som en halvgammel Suzuki, eller omtrent som din E30. Så tror neppe det er dilemmaet til de som forakter denne type bil, det er vel mer missunelse ute å går.

At X6 kjører bedre enn alle andre SUV'er pr idag, og samtidig gjør det med stil og en anstendig C02 mengde, er faktisk slett ikke verst!

Salgstallene sier sitt, dette ER en populær bil, med rette!

Det forandrer ikke på det faktum at bilen er djevelsk stygg, med taklinje hentet fra en Toyota Primus.

Nei, salgstallene er til stede pga status ol. X5 er jo faktisk en fin bil, X6 ser ut som noen tidligere har nevnt som en strandet hval. Uavhengig av kvalitet, motor og kjøreopplevelse.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...