S.Arnesen Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 De er noen J%vla drittunger på BT på alt som ser bra ut eller låter bra..men dra rett hjem etter visning å skru på alt igjen! Ikke min erfaring. Jeg traff på en meget bilinteressert kar (gammel rallymekaniker) og har egentlig bare positivt å si om når jeg godkjente understellet. Men det jobber idioter overalt... Innstillingen til han som kommer og skal ha noe godkjent kan jo ha noe å si på situasjonen også.
Ballder Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Tror jeg har noen strøkne liggende ett sted ja. hadde vært flott om du har det, og kanskje skal kvitte deg med dem og? Mener nesten sikkert at jeg har dem liggende, men må sjekke ut for og være sikker. Skal se i morgen jeg. Regner med at dem skal brukes for visning, for så og plukkes av igjen etter ikke så altfor lang tid. I såfall så kan du låne dem til det. Kjekt og ha liggende vettu.
2mMy Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Tror jeg har noen strøkne liggende ett sted ja. hadde vært flott om du har det, og kanskje skal kvitte deg med dem og? Mener nesten sikkert at jeg har dem liggende, men må sjekke ut for og være sikker. Skal se i morgen jeg. Regner med at dem skal brukes for visning, for så og plukkes av igjen etter ikke så altfor lang tid. I såfall så kan du låne dem til det. Kjekt og ha liggende vettu. Var vel noe sånt som var tanken ja =)
hagenisse Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Innstillingen til han som kommer og skal ha noe godkjent kan jo ha noe å si på situasjonen også. Trikset er kanskje å sende en venninne?
2mMy Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Innstillingen til han som kommer og skal ha noe godkjent kan jo ha noe å si på situasjonen også. Trikset er kanskje å sende en venninne? Jo, blondere jo bedre?
Mr E30 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 min erfaring er at BT her jeg bor skriver lapp på alt mulig...å hvorfor er det lissom ikke lov å montere xenon(veit det me høyde føler) ser jo SÅ MYE bedre.
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Innstillingen til han som kommer og skal ha noe godkjent kan jo ha noe å si på situasjonen også. Trikset er kanskje å sende en venninne? Jo, blondere jo bedre? Tror kanskje dere har løst puslespillet der karer. Ingen som vil klage på hennes ettermonterte frontlykter på bt ihvertfall
Ballder Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Da kan jeg bekrefte at fjærene eksisterer her ennå.
2mMy Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Da kan jeg bekrefte at fjærene eksisterer her ennå. wee =)det er suupert
Hoem Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 min erfaring er at BT her jeg bor skriver lapp på alt mulig...å hvorfor er det lissom ikke lov å montere xenon(veit det me høyde føler) ser jo SÅ MYE bedre. Jeg har en toyota hilux som vinterbil.. På planet(ja er en pickup) så har jeg en veltebøyle med 6 fjernlys med 50W xenoninsatser i alle + 4 i frontfangeren som også er matet med xenon. De har forskjellig karakteristikk, noen spreder lyset, andre lager en lang stråle. Dette ser jeg utrolig godt med, men tviler på at møtende bil/person hadde likt om jeg hadde kommet med dette. Selv om dette var en grotesk sammenligning så forstår du vel hva jeg mener, selv har jeg xenon i nærlys, men jeg har vært og justert lyktene mine, jeg vasker av lyktene og jeg har justert de litt ned etter jeg har kjørt med litt last.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå