JE Motorsport Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 BBS CH? Alu eller magnesium? Jeg vet ikke hva de heter, men det er årets modell som skal bli brukt av BMW-Motorsport, seff er det magnesium Er det lov å spørre hva de koster ? Er det 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 BBS magnesium koster nok sånn passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 prisen står vel i stil til resten av bilen. gromt prosjekt, gleder meg til å se denne ``live `` til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Vakker bil det her, har sett den flere steder på nettet i det siste.Blir dette en utfordrer til "Loaded"? Ja må jo gruse den, uten og røpe for mye blir det en liten duell snart Må jo knuse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Vakker bil det her, har sett den flere steder på nettet i det siste.Blir dette en utfordrer til "Loaded"? Ja må jo gruse den, uten og røpe for mye blir det en liten duell snart Må jo knuse den Blir vel en stund til Loaded bilen er kjørbar igjen Felgprisen vil du ikke oppgi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Vakker bil det her, har sett den flere steder på nettet i det siste.Blir dette en utfordrer til "Loaded"? Ja må jo gruse den, uten og røpe for mye blir det en liten duell snart Må jo knuse den Blir vel en stund til Loaded bilen er kjørbar igjen Felgprisen vil du ikke oppgi? Loaded bilen er bygd opp igjen (og kjørbar?!) Men kanskje ikke helt ferdig.. Tøff bil forresten Andre, kult at noen tar det helt ut, har virkelig sansen for at du valgte Z4 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Utrolig pen bil! Blir vel litt alene på toppen en stund nå som loaded krasjet for litt siden. Hadde noe av de samme planene for min M5 men desverre så giftet jeg meg å pengene ifra havet ble plutselig ikke mine lengre men vårs Et spørmål, hva har dere fått totalvekten ned til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 er loaded ferdig igjen ? ble ikke den kræsja greit her for litt sia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvor like eller ulike er M coupe og en M3/CSL? Lurer på hvilken som har absolutt størst potensiale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvor like eller ulike er M coupe og en M3/CSL? Lurer på hvilken som har absolutt størst potensiale? Nå har jo bilen til Stian Sørlie klart 57 sekunder rundt Rudskogen da, og da var det fler biler på banen, så jeg ville sagt M-Coupe. Loaded bilen kjørte vel rundt RELATIVT fort den også, men tror den holdt seg rundt minuttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvor like eller ulike er M coupe og en M3/CSL? Lurer på hvilken som har absolutt størst potensiale? Nå har jo bilen til Stian Sørlie klart 57 sekunder rundt Rudskogen da, og da var det fler biler på banen, så jeg ville sagt M-Coupe. Loaded bilen kjørte vel rundt RELATIVT fort den også, men tror den holdt seg rundt minuttet. 59 sek rundt rudskogen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Loaded ser da ferdig ut på disse bildene liker ikke fargen helt på den da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 ja da er den klar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Elsker bilde av CSL bakfra fra den vinkelen. Det er noe med fargen som ikke stemmer helt, men poenget er sikkert at den blir helt unik og lett å kjenne igjen. Stygge skjermer foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Vakker bil det her, har sett den flere steder på nettet i det siste.Blir dette en utfordrer til "Loaded"? Ja må jo gruse den, uten og røpe for mye blir det en liten duell snart Må jo knuse den Blir vel en stund til Loaded bilen er kjørbar igjen Felgprisen vil du ikke oppgi? Nei den er blitt bygget opp igjen og skal testkjøre samme heglen som meg i april på NBR. Får og si det enkelt de koster flesk, men hvis du er seriøst interssert så send meg en privat melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå