The StigMeister Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Du jobber vel på havet siden du driter penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Du jobber vel på havet siden du driter penger? Holder meg faktisk på land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Når oppstart nærmer seg med ferdig motor skal du dra til med et skikkelig kamera med god lyd, for du vet vi vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Ikke dårlig Utrolig fet bil, det skal du ha! Vingen syns jeg er Gr00m Når det gjelder fargevalg av bilen, så er jo matt svart veldig racing, så det syns jeg du skal gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Matt svart og evt beholde carbon deteljer tror jeg ville vært gromt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ikke dårlig Utrolig fet bil, det skal du ha! Vingen syns jeg er Gr00m Når det gjelder fargevalg av bilen, så er jo matt svart veldig racing, så det syns jeg du skal gå for Takk for det Når det gjelder fargen så er den kulere in real en på bilder, men er ikke helt fornøyd med lakkeringen som ble gjort i tyskland. Så kommer til og lakkere opp hele bilen igjen. Sikkert noen her som har peiling på lakkering og kan svare på om det er mulig å ha på ett lag med klarlakk til slutt og forsatt beholde den matte fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Matt svart og evt beholde carbon deteljer tror jeg ville vært gromt... Carbon detaljene blir beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Man får matt klarlakk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Man får matt klarlakk ja Nice blir veldig fort riper uten en form for beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Detta blir fenomenalt. Du må hilse Hans og si at han ikke må bli for opphisset over detta da. Begynner å bli en gammel mann veit du..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Her kommer det en liten lyd snutt. Dette er med 525 hk. Blir vel kanskje noe vassere lyd når effekt øker "litt" Aiai! Fet lyd ja, var "vass" nok for meg ja Herlig bil med herlig lyd, grattis Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Detta blir fenomenalt. Du må hilse Hans og si at han ikke må bli for opphisset over detta da. Begynner å bli en gammel mann veit du..=) Skal hilse tilbake Rune, han skulle prøve og ikke bli for opphisset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Har nå bestilt meg nye skjermer og bakfanger med diffuser i carbon. Diffuseren er bare for utsende ettersom bilen er alt for høy til at den skal gi noe effekt. Skjermene er også 20-30 mm bredere en originale. Så det betyr at absolutt hele bilene blir carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Fantastisk prosjekt, men en ting jeg har lurt litt på. Hvorfor gjør dere dette på en bil med norske skilt? Tviler på denne blir kjørt så mye på vanlig vei. Ville det ikke vært billigere å bare momset en bil i fra Tyskland og solgt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Fantastisk prosjekt, men en ting jeg har lurt litt på.Hvorfor gjør dere dette på en bil med norske skilt? Tviler på denne blir kjørt så mye på vanlig vei. Ville det ikke vært billigere å bare momset en bil i fra Tyskland og solgt denne? Ganske enkelt! Da kan jeg kjøre på alle baner i verden, samt alle treff jeg vil i norge Man får blant annet ikke kjørt på NBR uten skilter, hvis det ikke er løp da. Men selvfølgelig ville det blitt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå