Gå til innhold

kor kan man få kjøpt klistermerke ( bmw power og andre div&g

Anbefalte innlegg

Skrevet

lure på om noen vet kor eg kan skaffe meg bmw power klister merke

og om noen har en link til noen som lager klistermerke som du vill ha som (eks bmw 91mod turbo)

så vist noen har linker hadde det vært fint :)

Skrevet
.... Smart å skryte på seg turbo når det 99% sikkert ikke er godkjent da....

og 90% ikke eksisterer :roll:

Men var vel en her på forumet som lagde slikt på bestilling for en stund siden.. hmsilset eller noe i den duren.. hsilset gjerne..

Uansett så er det harry :lol: Iallefall på en tilnærmet orginal bil..(nå kan jeg ikke svare på det egentlig da)

Skrevet

Det var da fælt til hakking her da.

Trådstarter stilte bare et enkelt spm om hvor han kunne få tak i streamers.

Er vel samme faen om han har godkjent turbo eller ikke vel? La han ha hva han vil i ruta si, så kan vi som ikke liker å ha noe i ruta la være å ha det :)

Skrevet

hahaha. hva faen ? har det noe å si om bilen har godkjent turbo eller ikke ? værste dritte jeg har hørt

så jeg kunne ikke hatt 328 merka bakpå? siden min ikke er godkjent :P

Skrevet
hahaha. hva faen ? har det noe å si om bilen har godkjent turbo eller ikke ? værste dritte jeg har hørt

Nei skjønte ikke helt den greia der jeg heller. Men enkelte inne her er på evig leting etter å hakke på folk da..

Skrevet

Selvfølgelig kan du det!

Men om en gjør noe ulovlig er det kanskje ikke lurt å faktisk skryte av det? :wink:

Skrevet
Greit nok det :)

Er enig i at det er blod harry å ha streamers i ruta.. Men vi får vel la han klistre på hva han vil :)

Du har et poeng! Og det er aldri så ille at det ikke er godt for noe. Velholdte "voksenkjørte" bmw'er stiger jo i verdi :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...