Hankook Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Til nå er følgende gjort. - Fronten er demontert - Orginaldempere er skrudd av - Da jeg kjedet meg litt og var litt lei av og knote med disse plastikkpluggene som holder fangerene, så monterte jeg ett KonGreen filter, må si jeg ble litt overasket, da lyden ble temmelig forandret, mulig det bare er innbillning da jeg hadde store ønsker om at det skulle bli tillfelle. skal få tatt bilder snart, må få hentet kameraet mitt som ligger hos x'n (som for øvrig dumpa meg igår) Satser på å få hentet det i dag eller i morgen
caaatooo Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Gratulerer med ny bil! Du har meget fine planer for den, så dette kommer mildt sagt til å bli bra Og "congrats" med at det ble slutt med dama i går - det samme gjelder for meg
Citrus Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Har du bestemt deg for senkesett nå? siden du har plukket av demperne...
Hankook Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Har du bestemt deg for senkesett nå? siden du har plukket av demperne... Ja, jeg fikk handlet meg ett SPAX sett som er justerbart i diverse. Fikk det billig av en kjenning som ikke hadde brhov for det lengre da han skulle selge bilen. Skal skru det på i kveld tenkte jeg, så får vi se:-D
Citrus Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Da må du holde meg oppdatert på hvordan det fungerer. Tenker på å handle det selv. Ta masse bilder når du holder på da
Hankook Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Da må du holde meg oppdatert på hvordan det fungerer. Tenker på å handle det selv. Ta masse bilder når du holder på da Skal komme bilder sener ikveld håper jeg. Bilen har fått på montert SPAX sitt coilover sett Foreløpig synes jeg det funker meget bra, kjører med 15mm fra maks senk fremme og 30mm fra maks senk bak., høydene er jeg fornøyd med enn så lenge. Kommer sikkert til og forandre på høydene når jeg får tak i 19" sommer sko. Angående stivhet så er det justerbart der også. Sammenlignet med Gule Koni som jeg hadde på min gamle e34 så får jeg ikke dette settet like stivt, men ikke så veldi langt ifra. Alt i alt er jeg fornøyd med det
Citrus Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Høres bra ut det da... Men hvor blir det av bildene
Hankook Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Bilder av bilen med senkesettet. Stylinga er forøvrig levert til lakk, satser på att det blir klart i løpet av helga.
Saltkjelen Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Meget pent med senkinga. Hvor mye er den senket foran og bak? Hva slags senkesett har du benyttet?
Citrus Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvor er det du bor da, er jo grønn plen der jo Her har vi satt norgesrekkord med 130cm snø nå Ble bra dette ja, er du fremdeles like fornøyd med senkesettet? Saltkjelen Skal komme bilder sener ikveld håper jeg. Bilen har fått på montert SPAX sitt coilover sett Foreløpig synes jeg det funker meget bra, kjører med 15mm fra maks senk fremme og 30mm fra maks senk bak., høydene er jeg fornøyd med enn så lenge. Kommer sikkert til og forandre på høydene når jeg får tak i 19" sommer sko. Angående stivhet så er det justerbart der også. Sammenlignet med Gule Koni som jeg hadde på min gamle e34 så får jeg ikke dette settet like stivt, men ikke så veldi langt ifra. Alt i alt er jeg fornøyd med det
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Ble bra dette Håkon Men kansje M5 baklykter? Muligens jeg har gått glipp av noe her, men M5 balykter? er det noe forskjell? Angående lykte planer videre så er det facelift lyter med hvit blink framme og bak. Men det kommer nok ikke i hus på en stund, da de er veldig dyre. Hvor er det du bor da, er jo grønn plen der jo Her har vi satt norgesrekkord med 130cm snø nå Ble bra dette ja, er du fremdeles like fornøyd med senkesettet? Bor i Randaberg, og her er det nesten aldri snø, kun is og frost nesten. Kjekt med snø da Jo jeg er like fornøyd med senkesettet enda, må justere den litt opp framme synes jeg pga. felger går bitte litt inn i hjulbuen, + den skraper litt med skvett lappene framme. Jeg kan anbefale settet men det ska sies at jeg ikke har erfaringer med andre coilovers enn SPAX.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå