Olelink Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Vet ikke hvor mange som har bladd litt i GT tråden min, men lager nå her en salgs tråd der jeg legger ut det som blir plukket av GT'n og skal selges for å erstattes med orginalt/rett utstyr. Kan også bytte det som selges mot tilsvarende orginalt BMW Skal få lagt ut bilder etter hvert. * Grill ramme for face-lift front, orginal bmw, passer coupe, ikke lyktespyling. I british racing green. 500,- * Tåkelykter, uorginale, sorte i fin stand,nesten ubrukt. (har stått på bil uten pærer i). 600,- for begge. (uten pærer) * M6 replica felger 4stk. 8x19" et34 uten skader med gode 235 dekk. Har bud på 7000... * Girkule til 6-trinns manuell kasse med ///M-logo, aner ikke hva den stammer fra men nesten ny og tror det kan være E-90 serien. 500,- * Kommer mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 sjekke linken hans M3gt #109 er en del bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Her er bilder av front og tåkelykter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Her er bilder av felger: (Her er det ikke påsatt nye orginale senterkopper og ///M merket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Her er av girkula: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hei, har du fester til tåkelysene? Er interessert i de, men trenger nye fester også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Nei desverre, siden festene er de samme som orginale må jeg ha dem til orginal lyktene jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 bump, delene er fortsatt til salgs dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Du har vel ikke M3 utenpå lister til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Du har vel ikke M3 utenpå lister til sedan? hvis du tenker på utvendige dørlister så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå