Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er også svak for m5 touring 2008 modell.. hadde jeg hadd 800 000 hadde jeg mista lappen på tur fra butikken.

Hvordan ? Hadde ikke hadd råd til en M5 touring 08´for 800K

Skrevet

Har alltid likt den 635csi'n fra slutten av 70tallet eller rundt der.

Noen synes sikker jeg er en dust nå men jeg har aldri tålt trynet på BMW 2000.

Sliter med å venne meg til nye modeller. Når faderen hadde E28 var E34 ny og da synes jeg E34 var råstygg. Nå har jeg en E34 og synes den er verdens tøffeste, mens E39 og oppover trenger enda noen år med tilvenning.

Edit: Flisespikking

Skrevet

E36 og 46 compact er drit stygge biler.z3 og z4 er ikke pent. men z4 er penere. alt fra E30 til E39 er pent. med unntak av de innen for de tallene som er nevnt :P

nye 3 serie cupe er fin. sedan er ikke fin.

nye X6 er fæle greier.

synes E38 er det peneste fra bmw. det har vært drømmen min i nesten 10 år. og er veldig glad for og endelig ha fått meg en.

er mye annet som er pent og styggt også. men er bare dette jeg kommer på i farta.

Skrevet

stygg: e65, e46 compact, z1, z3 cab

penest: e30 m3 evo imolarød, e46 m3, z4 m coupe, e34 m5, e60 m5, e92 m3, 2002 turbo

Skrevet

E36 Coupe

00416.jpg

298407324.jpg

Jeg tror rett og slett ikke jeg liker orginale standard biler..

Av nye bmwer som jeg alikevel ikke har råd til, så syntes jeg ikke 6-serien og X6 er spesielt lekre.. Er slik at jeg må le litt når jeg ser en stakkar komme kjørende i en x6. Når jeg vet hvor utroolig mye penger han har brukt for å se så teit ut...

Skrevet

det kan jo være stakkaren leaser den og ikke har brukt stort mer penger enn du har på e36en.

Jeg glemte å si at jeg synes z4 coupe er sinnsykt sexy. spesielt rompen, med de brede hoftene! grrr. Fronten på z4 synes jeg ser for snill ut, men den nye z4 er skikkelig streng front på.

Skrevet
jeg liker ikke bmw e36 i utseende

og liker e39

men hvis jeg hadde blitt spørt om den råeste bmw'n: E30 M3 sport evo, sort

er enig med deg.. skal mye til at en e36 skal være fin. E30 er en mye penere bil.

Hehe, det må være det dumeste jeg har hørt! E36 er så lett å fikse opp som det går, mtech og coilovers så har du den og du kan finne 1000vis av deler til e36 også. E30 derimot må du koste på m3 breddinga eller få tak i mtech 2 som nesten ikke går an å finne lenger for å få de til å se bra ut.

Hehe, må si meg helt uening med deg, man trenger faktisk ikke m tech 2 eller "m3 plastikk" bredding..

Bare se her

6vy6rfh74awg40ds53wo.jpg

b0xdb94jeje7tol1y5k6.jpg

sirxbkczm0cjkjr6n38f.jpg

MEN, M tech 2 stylinga, setter virkelig prikken over i en !!

Skrevet
jeg liker ikke bmw e36 i utseende

og liker e39

men hvis jeg hadde blitt spørt om den råeste bmw'n: E30 M3 sport evo, sort

er enig med deg.. skal mye til at en e36 skal være fin. E30 er en mye penere bil.

Hehe, det må være det dumeste jeg har hørt! E36 er så lett å fikse opp som det går, mtech og coilovers så har du den og du kan finne 1000vis av deler til e36 også. E30 derimot må du koste på m3 breddinga eller få tak i mtech 2 som nesten ikke går an å finne lenger for å få de til å se bra ut.

Hehe, må si meg helt uening med deg, man trenger faktisk ikke m tech 2 eller "m3 plastikk" bredding..

Bare se her

6vy6rfh74awg40ds53wo.jpg

b0xdb94jeje7tol1y5k6.jpg

sirxbkczm0cjkjr6n38f.jpg

MEN, M tech 2 stylinga, setter virkelig prikken over i en !!

das schöne auto =D

Skrevet

Her i gården er det e32 som gjelder. skikkelig godbil med comfort som overgår en hel del biler som blir produsert den dag idag!

Noen her som i det hele tatt har prøvd en slik bil og kan fortelle noe negativt ved den?! :)

Enig at den ser litt slabb ut fabrikksmessig, men blinkers, senk og felger gjør ALT på den bilen!

Burde holde meg for god for og kommentere hvilke bmw jeg synes ser dårligst ut, men både x og z serien ser helt forjævlig ut!

Og x6 er en en av de råeste bilene bmw har laget!!

Skrevet

Jeg liker de fleste BMWer egentlig.

De fineste mener jeg er 02, E21, E30, E12, E24, E28 og E32.

Første typen X5 med facelift er også veldig fin.

Og Z3 coupe. Den er rå, men synd det er 2 seter for lite i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...