Lars89 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvor mye koster et turbo sett til E34 sånn ca?Tenker på 525 (siden dette er en slik jeg ønser som førstebil ) Hvis noen vet^^ 12500 på a-dekk for m50 12700 for M20. Fra 500$ på eBAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 tjaa. Hør med forsikringselskapet før du lager sånne planer! turbokit koster jo alt i fra 10k og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 trenger forsikringsselskpet høre noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Nei, men noe sier meg at det kan være likesågreit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvor mye vil en slik T34 gi ut? Tenker på M50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 på banen gjelder ikke den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 på banen gjelder ikke den uansett Der er det noe helt annet ja.. Noen her som har et grenrør til M30 til salgs for en grei pris, eventuelt en tegning/skisse til et? Driver så smått og lager meg en handlekurv på gromdeler nå. Blant annet: Garrett GT32 PPF 60mm wastegate Tenkte å ha dette + IC og grenrør klart til den dagen jeg skal bygge opp igjen motoren så jeg kan ta mål og lage et slags opplegg for rør og slanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 gt32 blir nok litt for liten vil heller anbefale gt37 legg meg til på msn så kan vi snakke litt om m30 og turbo, også kan du få litt bilder.. halvorsen_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 takker alle sammen! Noen her som vet om et firma som bygger motorer for kunder? Flott prosjekt. Ring Helge Vik hvis du ønsker skikkelig motor. Understell har jo GS til en hyggelig pris. Tenker på K-sport sitt sett. det er veldig billig og fungerer bra til drifting såvidt jeg har skjønt. Enorme bremser trenger du strengt tatt ikke på en drifte bil. Hvis du går for M5 bremser eller 540i bremser med litt bedre klosser, så skulle det holde til din bruk vil jeg tro. Lykke til med bygget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Gjør Helge Vik slike jobber? I didn't know. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Helge fixer det meste han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Da vet jeg hvem skal til når jeg får meg BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Da vet jeg hvem skal til når jeg får meg BMW. Artigere å gjøre det selv vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Helge fixer det meste han Så gjør Morty999 også he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Da vet jeg hvem skal til når jeg får meg BMW. Artigere å gjøre det selv vel!? Joa, ,men turbo bygging og slikt har jeg ikke så mye peil på. Men kommer til å gjøre mesteparten selv, og lage en tråd om det her på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå