///Martin Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tøft med flaps på E34 Men ville lakkert de skruene svart da de stakk seg litt ut. Kan jeg spør hva du betalte for flapsen og hvor? Edit: Så det nå!
NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 mye koster den flapsen? skulle hatt en selv. har samma vingen er vingen din org? betalte for den? flapsen kosta 2800,- har org ACS vinge ja, ga 600kr for den, sprekt i hjørnet som var lett å fikse
///FredriK.S Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Dææven, NYDELIG E34 du har!!! Heldig grisen
Espen^^ Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Tøft med flaps på E34 Men ville lakkert de skruene svart da de stakk seg litt ut. Kan jeg spør hva du betalte for flapsen og hvor? Edit: Så det nå! kom på 3050,- inkl frakt frå automote
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Trodde ikke E34 var noe pen med flaps.. I stand corrected! Veldig tøff bil Espen
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 du må få ut noen bilder i sola! men det så jo veldig bra ut! tøft at noen tør å gå litt utenom de godt opptråkkede M-tech stier.
Espen^^ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 kommer nok. fint annet en bare m plast og
Torek Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Ble som prikken over i'en den vingen der. Nydelig!
ingard Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Dette blir bare grommere og grommere.. Du gjør jo alt jeg hadde tenkt jeg skulle
Espen^^ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Dette blir bare grommere og grommere.. Du gjør jo alt jeg hadde tenkt jeg skulle hehe. tankeleser skader ikkje med 2 ganske like ?
axor Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 jaja da har jeg leste igjennom hele tråden din.. Den der bilen din har jo blitt en skikkelig godbit, pass godt på den, passa bra med både vinga og alpina fronten synes jeg noe laaangt ifra alle har, men som bare gjør det enda tøffere og ha det
Espen^^ Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 jaja da har jeg leste igjennom hele tråden din.. Den der bilen din har jo blitt en skikkelig godbit, pass godt på den, passa bra med både vinga og alpina fronten synes jeg noe laaangt ifra alle har, men som bare gjør det enda tøffere og ha det Kjekt nåken tar seg tid til sånnt takker for gode komentarer
Espen^^ Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Og eg passer godt på den stått i 2 uker nå mens det er snø håper på tørre fine veier svart. men er ute og starter den ein gang i blandt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå