Steffen Røssland Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 blir bra denna Espen ska du lakka på Husnes motor eller ? blir nok husnes motor ja fått pris på 10 000,- bra da eg jobbe der no, så eg kan jo piska han te å gjør ekstra god finish til deg eg då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Kommer til å bli bra med M3 flaps. Nydelig bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 blir bra denna Espen ska du lakka på Husnes motor eller ? blir nok husnes motor ja fått pris på 10 000,- bra da eg jobbe der no, så eg kan jo piska han te å gjør ekstra god finish til deg eg då da må du gjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kommer til å bli bra med M3 flaps. Nydelig bil du har. trur eg bestille i dag. men er usikker på om eg tar lav eller høg type. Høg blir kanskje overkill.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Om den er av lav type så skal du ha lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Kommer til å bli bra med M3 flaps. Nydelig bil du har. trur eg bestille i dag. men er usikker på om eg tar lav eller høg type. Høg blir kanskje overkill.? Blir gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Om den er av lav type så skal du ha lav! Da der e lav type så da blir lav. Den flapsen som e på den der e faktisk litt smalare en den e30 flapsen eg prøvde. så den eg ska ha fylle litt meir ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kommer til å bli bra med M3 flaps. Nydelig bil du har. trur eg bestille i dag. men er usikker på om eg tar lav eller høg type. Høg blir kanskje overkill.? Blir gøy. Ikkje så veldig gøy for lommeboka 2200 flis for ein flaps hehe. Snakka med Geir på koed og dei kunne bare skaffe org evo flaps til 3000,- + moms. Så eg har ikkje nåke valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hælvette hvor avensjuk jeg ble!! fiiin bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 hælvette hvor avensjuk jeg ble!! fiiin bil:D Takker for det avensjuk? Nermer seg lakkering nå gleder meg som ein unge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Blir ein dyr fornøyelse med flaps merker eg Euroen har steget så det blir 2800,- inkl moms og frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 avensjuk = misunlig om jeg ikke tar helt feil^^ Blir sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 hehe okai der fikk eg svar på den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Nå var m3 flapsen bestilt "glede seg til den kommer" leveringstid 2-8 uker Edit: Ringte lakkerings verkstaden i dag og hørte om han hadde tid til og lakka bilen. så på mandag ska eg begynne og pusse den ner. satser på lakk i uke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Er jo ganske skjeldent syn med ac schnitzer s5 vinge her til lands? Det er fordi e34 ikke passer vinge. Function before beauty....Vingen - satt opp ned fører til at luften som beveger seg under vingen må bevege seg raskere enn luften over vingen. Dette skaper et undertrykk under vingen, et undertrykk som bidrar til økt downforce på bakaksel. Oppgitt toppfart er mer enn 291 km/t. Uten vinge vil teoretisk toppfart være enda høyere enn med vinge. Men det vil gå ut over stabiliteten til bilen. Flapsen brukes ved lave hastigheter, og kan vel stilles på maks. på norske veier, med de fartsgrenser vi har. Espen^^: Den frontspoileren du har der ble kun montert på Alpina E34 Allrad og V8'erene B10 4,0 og 4,6; så å sette på V8-front vil være et steg i riktig retning. Synd at du blander inn AC Schnitzer da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå