Saltkjelen Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Jeg har for en snau uke eller to siden sett masse bilder av denne bilen på nettet. I et eller annet utenlandsk forum, men finner ikke bilen igjen i det hele tatt. Bilen skal ikke være en E39 M5 etter det jeg har fått med meg, men er ikke sikker. Her er hvertfall et bilde av den aktuelle bilen. Noen som har flere bilder av denne og evt. vet hvor disse bildene ligger på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Ikke at jeg kan være til noen hjelp her Saltkjelen, men kan bekrefte at bilen nok ikke er en M5. Den har i hvertfall M-tech frontfanger og originale speil, så det er nok bare M-pakke på denne. Når det er sagt, var det en utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Ligna på min, denne Er nok ikkje ein m5, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Denne tilhører en bruker her inne, en fra Haugesund hvis jeg ikke husker helt feil. Mener også at det er en 530d . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Tjaaa Daniel, vill ikke si den ligna noe mer enn på at felgene er "like", selv om de ikke har samme innpress og størrelse (ser litt større ut på denne).. ikke lik farge eller frontfanger heller så mangler du takluke og shadowline foresten.. hehe Men over til den aktuelle bilen på denne tråden,... er den Importert fra Finland da?(Ser det står FIN på det blåe på skiltene) Om den eventuellt holder til i Haugesund da.. Jeg har aldri spotta den i Haugesund hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Nei, det er en utenlands bil. Den har også ligget på et utenlandsk forum, men klarer ikke finne igjen bilen. Det var en photoshoot ved et grustak. Men dersom noen vet om en tvilsvarende bil (må være blå) så er jeg mottakelig for bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Denne har jeg hatt som bakgrunnsbilde på pc'n min i snart et år, husker ikke hvilket forum jeg fant den på, men hvis jeg ikke husker feil fant jeg det pga jeg lette etter bilder av E39 med m6 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 denne Alpinaen går her i haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Har søkt på blå E39, E39 med M6 felger og gud vet hva slags ord jeg har brukt for å finne den aktuelle bilen. Fant imidlertid et bilde til av bilen fra siden. Bildet øverst her fant jeg i et innlegg Dr_S hadde postet, kanskje han husker hvor han fant de eller har link..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Nå fant jeg endelig flere bilder. Er usikker på om det var den tråden som jeg opprinnelig var ute etter, men fant i det minste flere bilder. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... =m6+wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Den BMWn fra haugesund, er det Baardsen sin ?? Den er iallefall RÅÅ !!! EDIT: Her er linken til bildene http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96932&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 det er Bårdsen sin ja (men ikke de på linken, om det var det du mente) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Se her ja, så feil kan man ta . Trodde det var denne bilen jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Mener den hører hjemme i finland den bilen. Hadde en side der det var en som var "hobby" fotograf som hadde mange forskjelige bilder. Men en rå bil tror det er en 523 ikke sikker. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå