nicooo Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 det er er bare helt rått!!! kommer til å bli helt sinnsykt værst når den er ferdig, er jo helt værst allerede nå!! lekkert prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har peiling, det er ikke vanskelig å se. En fryd å lese gjennom tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Dette her er jo det villeste eg har sett av prosjekt her!! Sjeldent eg gidde å lese heile tråden men det gjorde eg faktisk her Stå på!! Dette blir sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Helt rått. Kunnskaper på høyt nivå ser jeg . Blir gøy å se til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 jada, da har jeg lest denne tråden fra perm til perm... for en mann med hjerte for detaljer, dette var bare helt sinnsykt ! eneste jeg kan klage på er at det ikke er mer sider i tråden din for en inspirasjonskilde! og ikke minst badass bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 takk takk gutter, nå er jeg rimelig fersk her og har ikke bygget så mange bmw'r enda så det begrenser seg automatisk med bilder, har flere tusen bilder med da ofte av andre bygg. er nå skikkelig i gang med nytt gulv og torpedovegg,tror det blir bra det også, det blir hvertfall ikke kastet sammen. god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Dette er absolutt noe av det råeste jeg noengang har lest om. Utrolig nok har jeg ikke sett dette prosjektet før nå. Er bare å ta av seg hatten for arbeidet du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Takk takk. kan informere om at jeg akkurat har kjopt meg E46 M3 ogsaa som jeg har heftige planer om,tror ikke noen har gjort det jeg har planer om med en e46 enda, ser ut som det enten blir rekke sekser med turbo eller enda en v8. maa bare komme meg hjem fra thailand forst og ikke minst faa ferdig alle de andre bilene forst. god paaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 FAAN... Helt utrulig att jeg ikke har fått med meg denne tråden før.... DETTE blir jo bare HELT sjef... lykke til,ser knall bra ut... blir gøy å se den i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Kom over denne tråden i kveld og har kost meg glugg ihjel fra ende til annen! Maken til pågangsmotm arbeidslyst og kunnskap tror jeg knapt jeg har sett maken til. All skryt og ære til byggeren av denne syke syke bilen, det er helt vanvittig rått! Stå på! Oooog.. Updates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Han snakka om unge, har 17 biler og at den er klar til neste år på Rudskogen så tviler på at han har tid til å skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ja det blir ikke gjort all verden med mine m3'r om dagen da jeg akkurat har blitt pappa til en liten gutt,men får surret litt på noen kunde biler innimellom. Bla full strekk på Birger gundersen sin rallybil,den er hardt brukt og ble rundbulket og skadet hjuloppheng i siste rally. selholm sekvensiell kasse venstre hjuloppheng hadde fått seg en kraftig trøkk. det samme hadde begge bakskjermene,forskjermene og dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ferdig lakkert,begge sider,nye forskjermer,kanalskjørt fangere og vinge. rett på skauen og herje igjen 200.000 kroners køhler motor,300 hissige hester. kanskje på tide med en motorvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bygger også opp en e36 m3 til rallycross,supernasjonal for en kompis mer bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bmw med volvo bakakselog mk2 breddinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå