Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, sikkert mange i dette forumet som rynker på nesen når du dropper en S-motor til fordel for en 2JZ-GTE. ;) de får isåfall nøye seg med at siste delen av utviklingen av den motoren ble gjort i Tyskland. :lol:

Er det din egen bil den E46'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er nok alltid noen som rynker på nesa når man bygger bil og ikke gjør ting veldig streit.men til mitt forsvar så kan jeg si at jeg kjøpte bilen uten motor og gir og jeg hadde ikke byttet motor hvis jeg hadde hatt den,men jeg skal ha ca 600-700hk og da er supra motoren en overlegen motor,men planene kan selvfølgelig forandre seg, først skal karroseriet bygges om rimelig mye. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er nok alltid noen som rynker på nesa når man bygger bil og ikke gjør ting veldig streit.men til mitt forsvar så kan jeg si at jeg kjøpte bilen uten motor og gir og jeg hadde ikke byttet motor hvis jeg hadde hatt den,men jeg skal ha ca 600-700hk og da er supra motoren en overlegen motor,men planene kan selvfølgelig forandre seg, først skal karroseriet bygges om rimelig mye. :D

Hva legger du i at supra motoren er overlegen? Iforhold til S54 eller? Kan ikke se for meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa vel ikke at den var overlegen i forhold til noen spesiel bmw motor?men at supra motoren er imponerende når det kommer til holdbarhet og at man lett kan få mye hester ut av den så er den overlegen etter MIN mening,og jeg tror ikke du finner så mange som er skuffet over supra motoren sin. derimot vet jeg om mange som ikke er fornøyd med sine bmw turbo motorer, uten at jeg har noe som helst dårlig å si om noen bmw motor.

Peder'n kjørte sin supra i fem år med konstant hulspinn med standard innmat, den bremset over 700 hester og fredrik aasbø deltok i VM i drifting med standard supramotor som kun var chippet det er bare to av mange bra eksempler.

Etter min mening så tror jeg en moderat trimmet supra motor vil være mer pålitelig enn en hvilke som helst turbokonvertert sugemotor med samme effekt, både du og andre har deres fulle rett til å være uenig

forskjellen er at jeg ikke tar meg nær av det hvis noen andre ikke mener det samme som meg :D

Ps! jeg beholder BMW motorene i de tre andre m3 mine,får håpe det veier opp for et feilskjær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i att 2jz motoren er tøff, men eksemplene dine var ikkje heilt rett... fredric sin supramotor var meir en kun chippet.. var hvertfall pluggledninger kommende ut av torpedoveggen noke eg meiner ikkje er normalt på supraer ;)

Gratulerer med bilde av m3'n i gatebilkalenderen :) strøken ho dama og :)

Takk for det, det stemmer nok det jeg sa,men i usa i år derimot kjørte fredrik med sprut og en del annet,men han har stort sett kjørt de to siste årene med rimelig standard motor.,noe de ble mektig imponert over i usa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...